Brandul Sanrio Hello Kitty a intrat in Romania abia in martie 2013, dar de atunci pana in decembrie a incasat aproximativ 200.000 de euro din vanzarea de produse cu tematica vestitului personaj japonez.
De Craciun, Country Managerul se bazeaza pe simplul fapt ca simpatica pisicuta, lasata intentionat fara zambet ca posesorul obiectului sa-si transpuna imaginar emotiile in el, are un succes urias intre doamne si domnisoare.
In perioada urmatoare "vanzarile sunt estimate a atinge valoarea de aproximativ 40.000 euro", spune Petre Colindeata.
In plus, omul de afaceri nu se rezuma doar la reprezentanta din Bucuresti. "Brandul isi propune extinderea lantului de magazine proprii si in alte orase din Romania. De asemenea, brandul doreste o prezenta mai mare in domeniul online", explica acesta.
Cine este Hello Kitty
Hello Kitty este un personaj celebru si indragit in intreaga lume, produs de compania japoneza Sanrio. Ikuko Shimizu este creatorul primului produs Hello Kitty, o poseta din vinil cu o pisicuta alba desenata pe ea, aparuta in Japonia in 1974.
Brandul Sanrio a luat fiinta cativa ani mai tarziu, in 1980, cu un colt mic intr-un magazin din Germania, ajungand ca astazi sa cuprinda 3.000 de locatii care afiseaza peste 2.000 de produse dedicate domnisoarelor si doamnelor.
Citeste interviul integral cu managerul pe Romania al Sanrio Hello Kitty in urmatoarea editie de weekend "Cum sa-i cheltuiesti".