Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Starbucks largeste meniul: Bere, vin si mancare

Starbucks largeste meniul: Bere, vin si mancare


Starbucks, compania care a dovedit ca nu exista suma prea mare de bani pentru o cana de cafea, isi extinde afacerea cu alte doua "elixiruri" pe care americanii le adora: vinul si berea.

Compania a anuntat ca va incepe sa vanda vin, bere si alimente "premium", cum ar fi platouri mici si sandwich-uri calde Flatbread, in patru din cele sase cafelene din Atlanta si alte patru din California de Sud pana la sfarsitul anului, relateaza Time.

Prin urmare, in Romania, ne-am putea astepta sa servim un sandwich Starburks abia peste cel putin 2 ani.

De asemenea, compania si-a anuntat intentia de a-si implementa planul in jumatate din lanturile din Chicago. Felurile de vin si bere vor varia de la regiune la regiune.

Starbucks a testat pentru prima data conceptul de vin si bere la un magazin din centrul orasului Seatle in luna octombrie 2010.

"Regele" cafelei spune ca oferta de bauturi alcoolice, care nu vor fi disponibile pana dupa-amiza, ii va ajuta sa atraga clientii seara si isi va extinde publicul tinta.

Noul plan de afaceri al Starbucks ar putea fi de asemenea o modalitate de a-si atrage clientii high-end, lucru pe care multe companii il incearca de vreme ce clasa mijlocie a fost "pusa la pamant" in urma crizei.

Starbucks a precizat ca localurile pe care le va deschide vor fi amplasate intr-un vad bun pentru publicul sau.

In plus, in cursul zilei de vineri, Starbucks isi va anunta cifra de afaceri pe 2011.

Trei lucruri pe care nu le stiai despre Starbucks:

- Numele companiei este inspirat din romanul Moby Dick

In cartea lui Howard Schultz, directorul companiei, se precizeaza ca numele de Starbucks provine din cartea Moby Dick, unde exista un personaj cu numele de Starbuck.

De asemenea, Schultz spune ca a fost inspirat de un desen nordic din secolul al XVI-lea al unor "sirene cu doua cozi". Astfel, a fost creat logo-ul companiei.

- Zambitul, regula pentru angajati

In cartea angajatilor, numita "Sortul verde" se discuta despre modul in care angajatii companiei trebuie sa zambeasca, sa asculte si sa raspunda fiecarui client in parte. Vrei sa lucrezi la Starbucks? Invata sa zambesti in fiecare zi.

- Exista o marime secreta in meniu

Tipul de cafea "short" s-a transformat in "kid's size" si este cana in care copiii servesc cacao cu lapte.

Noua marime de cana experimentata de Starbucks se numeste Trenta si a fost introdusa in martie 2011.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 3341 ori