Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Ponta: Romania este o piata regionala in care marile companii au incredere sa investeasca

Ponta: Romania este o piata regionala in care marile companii au incredere sa investeasca
Romania este o piata nationala si regionala in care marile companii internationale au incredere sa investeasca iar acest lucru este cel mai bun semnal pe care il poate primi tara noastra, a sustinut vineri premierul Victor Ponta, prezent la evenimentul de rebranding al companiilor Romtelecom&Cosmote Romania, care devin Telekom Romania.

"E important ca si semn de incredere ca Romania este o piata nationala si regionala in care marile companii internationale au incredere sa investeasca, sa se dezvolte si, iata, sa-si investeasca cel mai important lucru, si anume brandul, un brand pe care cu siguranta toti il cunoastem din alte tari si pe care speram sa-l vedem si in Romania.(..) In acest an am avut ocazia sa particip la lansari de acest gen care au demonstrat increderea in Romania, pentru ca, dincolo de Deutsche Telekom, anul acesta s-a lansat Centrul de servicii Deutsche Bank, anul acesta am inaugurat Fabrica Bosch de la Cluj, anul acesta am inaugurat Fabrica Daimler de la Sebes. Atunci cand companii germane si companii internationale - pentru ca acum deja nu mai vorbim de companie germana, vorbim de companii internationale - au incredere si investesc in Romania, acesta este cu siguranta cel mai bun semn pe care cineva poate sa il dea Romaniei", a afirmat premierul, potrivit Agerpres.

Guvernul are partea sa din noul "T"

Prim-ministrul a reamintit ca Guvernul este inca actionar la Romtelecom si a multumit companiei Telekom pentru faptul ca a creat si sustinut peste 7.000 de locuri de munca.

"Guvernul Romaniei este inca actionar in Romtelecom. (...) In Romania, peste 7.000 de angajati, 7.000 de locuri de munca sunt create si sustinute de dumneavoastra si am spus intotdeauna ca este obligatia oricarui prim-ministru de a multumi celor care creeaza un loc de munca in Romania. (...) Stiu foarte bine ca, in ultimii cinci ani, investitiile au fost de peste un miliard de euro si sunt convins ca vor continua aceste investitii. Stiu foarte bine si va multumesc ca sunteti companie, companii care isi platesc taxele, chiar si cand acestea uneori sunt prea mari, insa ma gandeam ca vin azi totusi cu o veste buna, faptul ca in perioada urmatoare ceea ce toti investitorii din Romania au acuzat, si anume o fiscalitate excesiva a muncii in Romania, este pe care sa fie schimbata: reducerea contributiilor de asigurari sociale va ajuta toate companiile care creeaza locuri de munca", a spus Ponta.

La mijlocul lunii august, Romtelecom si Cosmote Romania au anuntat ca vor utiliza, din septembrie, un singur brand - Telekom Romania.

"Ca urmare a deciziilor Adunarilor Generale ale Actionarilor ale fiecarei companii, Romtelecom si Cosmote Romania anunta noile denumiri oficiale. Astfel, incepand cu jumatatea lunii septembrie, Romtelecom si Cosmote Romania vor comunica sub acelasi brand: Telekom Romania, in timp ce denumirile legale vor fi Telekom Romania Communications S.A. (in loc de Romtelecom S.A.), respectiv Telekom Romania Mobile Communications S.A. (in loc de Cosmote Romanian Mobile Telecommunications S.A). Aceasta schimbare va insemna o noua experienta, construita in jurul filosofiei one stop shop, care aduce servicii simplificate, integrate si personalizate: magazine integrate fix-mobil. In total, 43 de magazine corporate vor fi renovate in intregime anul acesta, in linie cu identitatea si grafica noului brand. Dintre acestea, sapte concept stores vor oferi clientilor o experienta interactiva, hi-tech, conform standardelor Deutsche Telekom', au precizat cele doua companii.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Agerpres
Articol citit de 1247 ori