Noua identitate vizuala a Autoritatii Nationale pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei a costat aproape 110.000 lei (fara TVA) si are in centru un nou logo format din acronimul si denumirea institutiei, potrivit comunicatului de presa al institutiei. Procesul de creare a noii identitati vizuale a inceput in octombrie 2007, in urma organizarii unei licitatii publice deschise pentru contractarea unor servicii de consultanta de brand si realizarea manualului de identitate vizuala a ANRCTI. La licitatie au participat doua companii si, in urma evaluarii ofertelor depuse, contractul a fost castigat de Brahms International SRL. Valoarea contractului a fost de 110.069 lei, fara TVA.
Noua identitate vizuala a ANRCTI a fost conceputa pentru a reprezenta institutia care a rezultat din transformarile prin care a trecut Autoritatea: schimbarea denumirii, preluarea unor noi atributii si fuziunea cu IGCTI. De la ANRC si IGCTI, ANRCTI a preluat doua echipe cu atributii si competente diferite, dar complementare, precum si doua seturi de valori si elemente de identitate.
Autoritatea Nationala pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei (ANRCTI) a fost infiintata in decembrie 2006, prin reorganizarea Autoritatii Nationale de Reglementare in Comunicatii (ANRC), reglementatorul pietelor de comunicatii electronice si servicii postale, care si-a extins astfel atributiile si in domeniul tehnologiei informatiei. In luna aprilie 2007, ANRCTI a preluat si atributiile Inspectoratului General pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei (IGCTI) in ceea ce priveste managementul spectrului de frecvente radio si supravegherea pietei echipamentelor radio si a echipamentelor terminale de comunicatii.