Obiectivele evoMAG in 2014: Cifra de afaceri de 20 de milioane de euro si reinvestirea profitului

Miercuri, 22 Ianuarie 2014, ora 11:46
1509 citiri
Obiectivele evoMAG in 2014: Cifra de afaceri de 20 de milioane de euro si reinvestirea profitului

Magazinul online evoMAG tinteste anul acesta o cifra de afaceri de peste 20 de milioane de euro, in crestere cu cel putin 30% fata de vanzarile inregistrate in 2013, avans superior evolutiei pietei de retail online IT&C, care va avea anul acesta o majorare de cel mult 15 - 20%.

"Am atins la finele anului trecut o cifra de afaceri de 15,5 milioane de euro, in crestere cu 35% fata de nivelul vanzarilor din 2012. Ne-am depasit astfel tinta propusa si suntem increzatori ca vom reusi acest lucru si in 2014. Inceputul de an este unul promitator. Ne asteptam la un an foarte bun pentru comertul online pentru ca este, in continuare, un domeniu favorabil, iar clientii constientizeaza tot mai mult beneficiile de a face cumparaturi online", a spus Mihai Patrascu, CEO evoMAG.ro.

2014, an al investitiilor pentru evoMAG

Pentru acest an, compania are in plan mai multe investitii. Estimarea se ridica la nivelul a 500.000 de euro. Investitii importante se vor face si in oamenii care alcatuiesc echipa evoMAG si care vor beneficia pe parcursul acestui an de mai multe training-uri.

"Vom pune accent pe acapararea de cota de piata, pe cresterea increderii clientilor nostri in produsele si serviciile evoMAG. Pe plan secund trece dorinta de a face profit. Cu toate acestea, am fost intotdeauna o companie profitabila. Aproape tot castigul evoMAG a fost investit in dezvoltarea companiei si in achizitia altor business-uri. Iar aceasta strategie o vom aplica si in 2014.

Referitor la achizitii, urmarim, spre exemplu, magazinele online care au cel putin 3 ani de activitate si care au o baza de clienti stabila. De asemenea, ar fi de preferat sa aiba o cifra de afaceri de minimum 500.000 de euro pe an. Nu conteaza in ce domeniu activeaza", a precizat Patrascu.

Planurile evoMAG pentru 2014 presupun si deschiderea mai multor puncte de prezenta, vizate fiind oresele mari din tara. Primul astfel de magazin este programat sa fie inaugurat pana la jumatatea anului.

evoMag vrea sa diversifice portofoliul

O alta directie pe care o va urma evoMAG in 2014 este diversificarea portofoliului de produse.

"Tintim intrarea pe mai multe nise chiar. In prim plan avem bunurile de larg consum, segmentul auto si cel al electrocasnicelor mari. Scopul nostru va fi sa servim clientul de cat mai multe ori pe an, sa-l facem sa revina la evoMAG cu placere, de mai multe ori. De aceea vom face ajustari si in ceea ce priveste serviciile oferite", a mai spus Patrascu.

Cat priveste echipa evoMAG, numarul angajatilor va creste anul acesta cu aproximativ 20% vizate fiind, in principal, departamentele care interactioneaza direct cu clientii.

Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Peste 80 din cei 186 de angajaţi ai combinatului de alumină Alum SA din Tulcea vor rămâne fără locuri de muncă, începând de luni, a anunţat, joi, 28 martie, subprefectul judeţului...
#afaceri evomag, #investitii evomag, #patrascu evomag , #Investitii