McDonalds ar putea deveni in scurt timp cel mai mare retailer de carti pentru copiii din Anglia, dupa ce a decis sa inlocuiasca jucariile de plastic din Happy Meal cu o carte.
Lantul de fast-food va oferi 9 milioane de carti Mudpuddle Farm, scrise de Michael Morpurgo, in urmatoare patru saptamani, dupa ce a semnat un parteneriat cu Harper Collins, informeaza The Telegraph.
In 2011, vanzarile in sectorul cartilor pentru copii au inregistrat o medie de 1,16 milioane unitati pe saptamana sau de circa 6,4 milioane pe luna, ceea ce inseamna ca McDonalds va oferi considerabil mai multe carti pentru copii decat sunt vandute in medie intr-o saptamana.
MacDonald a declarat ca o strategie similara in Suedia s-a dovedit populara.
In plus, introducerea unei cartii in Happy Meal, alaturi de decizia de a vinde numai lapte ecologic sau de a imprima caloriile produselor pe meniu face parte din strategia generala de imbunatatire a reputatiei companiei.
Referitor la noua strategie McDonalds, asociatiile non-guvernamentale care sustin alfabetizarea au declarat ca nu conteaza daca decizia companiei a fost determinata de dorinta de a-si imbunatati imaginea, important este ca in opt din zece familii cu copii mici, care vin cel putin odata pe an la McDonald, se va citi o carte.