Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Koyos.ro a investit 1,5 milioane de euro in "sedii" de magazine online, pe care le inchirieaza

Koyos.ro a investit 1,5 milioane de euro in "sedii" de magazine online, pe care le inchirieaza


Magazinul online Koyos.ro a investit 1,5 milioane de euro intr-o platforma, Magento MultiStore, prin care retaileri pot sa isi deschida propriile magazine online.

Investitia a fost facuta in linie cu planurile companiei de extinderea activitatii, unul dintre obiective fiind intrarea pe segmente nisa, conform directorului general al Koyos.ro, Dana Iorga.

"Extinderea este in planurile noastre, dar, deocamdata, nu ne grabim (...). Ne gandim sa intram si pe alte nise, iar acesta este si motivul pentru care am investit 1,5 milioane de euro intr-o platforma care permite si altor retaileri sa isi deschida propriile magazine online", a declarat Iorga pentru Business24.

Magento MultiStore integrata cu ERP-ul Oracle E-Business Suite este serviciu pentru clientii care vor sa genereze vanzari anuale de peste cinci milioane de euro.

"Magazinul online al unui retailer poate fi gata in maximum 30 de zile, perfect personalizat, inclusiv cu modalitati de plata, vouchere, sisteme de reduceri, conectare la retele sociale si logistica", a adaugat directorul general al magazinului online.

Pentru acest serviciu se plateste o chirie lunara "accesibila", deci foarte eficienta pentru un astfel de bunsiness. Platforma implementat permite Koyos.ro sa lanseze cate un magazin online nou in fiecare an.

Afacerile Koyos.ro, in crestere

Anul trecut, Koyos.ro a inregistrat crestere a afacerilor in comparate cu 2011, raportand o cifra de afaceri de sase milioane de dolari, iar pentru 2013, estimeaza ca ritmul de crestere a cifrei de afaceri sa va pastra.

"Estimam vanzari mai mari, dar este prea devreme sa facem previziuni. Aceasta si datorita faptului ca a doua jumatate a anului este, de regula, mult mai buna decat prima jumatate, la care nu te poti raporta neaparat. Iar acest lucru este valabil in contextul in care in a doua partea a anului, vanzarile sunt influentate de o serie de evenimente precum inceperea anului scolar, sarbatorile de iarna si, mai ales, de Black Friday, in ultima vineri a lunii noiembrie - o zi a reducerilor care a devenit o adevarata traditie si in Romania", a adaugat Iorga.

Cele mai vandute produse, gadget-urile

Cele mai vandute produse au fost, in general, gadgeturile, consumatorii optand pentru smartphone-uri, cum sunt Samsung Galaxy S, S3, S3 Mini si S4, iar categoria de cumparatori cu bugete reduse, a preferat modele precum LG Optimus L7, Allview P4 Duo Dual Sim, P5 Alldro Dual Sim.

"Tabletele sunt foarte cautate, iar noi am inregistrat vanzari bune la nivelul celor lansate de Samsung, dar si pentru iPad generatia 4, si, fireste, pentru laptopuri, mai ales cu configuratii medii, in gama de pret 1.500 - 1.900 de lei", a aratat oficialul Koyos.ro.

In prezent, Koyos.ro are o echipa formata din 40 de persoane si, in functie de procesul de extindere a activitatii, va lua in calcul noi angajari.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1972 ori