Indesit Company si-a prezentat, miercuri, in cadrul unei conferinte de presa, strategia pe termen mediu, ocazie cu care a subliniat ca marca Indesit va capata o pondere si mai mare in portofoliul companiei.
Compania a anuntat ca marcile Hotpoint si Ariston vor forma marca Hotpoint|Ariston, combinand potentialul marcii britanice cu traditia si stilul marcii italiene, pentru consolidarea pozitiei pe segmentul premium.
Indesit Company ocupa in prezent pozitia a doua pe piata producatorilor de aparate electrocasnice din Romania in ceea ce priveste vanzarile volumice cu o cota de piata de 24,6%, in crestere cu 5,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
"Contopirea dintre Hotpoint si Ariston este o evolutie naturala daca luam in considerare asemanarile dintre cele doua marci in ceea ce priveste pozitionarea, valorile marcii si comunicarea. Aceasta decizie este un semnal puternic destinat pietei legat de noua noastra strategie, de a oferi o vizibilitate maxima pe piata unui brand si unei game de produse, rezultatul unor investitii majore in inovare si comunicare" a declarat Francesco Trovato, Director Regional pentru Europa Continentala in cadrul Indesit Company.
In Romania, unde segmentul premium este inca redus, marca Ariston a inregistrat anul trecut vanzari de peste 11 milioane de euro, dintre care 43% sunt reprezentate de aparatele electrocasnice incorporabile.
Pentru acest an compania estimeaza o crestere de 15% a segmentului premium.
Bloombiz