IKEA si kika au investit 1,5 mil euro in promovare

Vineri, 10 Septembrie 2010, ora 10:11
1881 citiri
IKEA si kika au investit 1,5 mil euro in promovare

IKEA si Kika, cei doi retaileri straini de mobila au investit, cumulat, mai mult de 1,5 milioane euro pentru promovarea cataloagelor de prezentare, incercand sa revitalizeze vanzarile.

IKEA a pastrat un buget de marketind de 1,3 milioane de euro si distribuie catalogul de prezentare cu ofertele de toamna in 960.000 de exemplare, in timp ce kika a investit 300.000 euro in catalogul similar.

"Acest catalog este cu mult mai complex fata de pliantele obisnuite. 

De asemenea, lansarea acestui catalog aduce cu sine un "aer proaspat" al brandului kika", a spus Lars Lund, country manager al kika Romania.

IKEA si kika se pozitioneaza pe doua segmente de pret diferite. In timp ce suedezii de la IKEA ataca segmentul scazut de pret, kika vinde produse cu preturi medii si peste medii.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Blocarea firmelor care oferă investiții înșelătoare pe internet. Măsurile pe care ASF intenționează să le ia
Blocarea firmelor care oferă investiții înșelătoare pe internet. Măsurile pe care ASF intenționează să le ia
Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) lucrează la un mecanism legislativ prin care își dorelte să blocheze entitățile neautorizate care oferă investiții în mediul online, a...
Verdict oficial în cazului celei mai așteptate autostrăzi din România. Când va fi gata A7: „Nu avem emoții!”
Verdict oficial în cazului celei mai așteptate autostrăzi din România. Când va fi gata A7: „Nu avem emoții!”
Moldova încă este singura regiune din România fără autostrăzi, care să o „lege” de restul țării. Totuși, instituțiile responsabile pentru dezvoltarea infrastructurii rutiere promit...
#ikea, #kika, #promovare, #euro, #investitii , #Investitii