Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Grupul Safir deschide o fabrica de nutreturi: investitie de 6 milioane euro si 40 de locuri de munca

Grupul Safir deschide o fabrica de nutreturi: investitie de 6 milioane euro si 40 de locuri de munca


Grupul Safir, cu activitate in industria alimentara, a deschis o fabrica de nutreturi combinate, Nutriva, in care a investit aproximativ sase milioane de euro, creand peste 40 de noi locuri de munca.

Investitia vizeaza, in primul rand, fermele proprii si ale crescatorilor parteneri si are la baza tehnologii moderne de ultima generatie.

Investitie de 150.000 euro in tehnhnologia laboratorului

Fabrica de nutreturi combinate Nutriva furnizeaza hrana pasarilor crescute in unitatile proprii. Pentru supravegherea calitatii produselor, a caror productie incepe in laborator, grupul a investit 150.000 de euro in tehnologia de ultima generatie.

Fabrica are o capacitate de procesare a 15 tone de furaj granulat pe ora, se intinde pe o suprafata de aproape doua hectare si include si silozuri de materii prime si materii finite.

Safir, producator de carne de pasare, detine ferme si un abator proprii

Firma Safir, producator de carne de pasare, detine ferme proprii de crestere a puilor si un abator propriu cu o capacitate de 4.000 capete/ora.

Abatorul a fost achizitionat in anul 2000 si a fost modernizat cu scopul cresterii capacitatii de productie. In anii 2004 si 2006 au fost facute investitii importante, prin implementarea a doua proiecte SAPARD, in valoare de 2,1 milioane de euro, firma investind in plus, din fonduri proprii, un milion de euro.

Compania a fost infiintat in 1991, iar investitiile totale in dezvoltarea afacerii depasesc 20 de milioane de euro.

Afacerea, care apartine lui Ghiorghi Safir, este, in prezent, un grup de firme ce include un abator de pasari, ferme de cresterea puilor, o fabrica de fainuri proteice si un sistem propriu de distributie a produselor pe intreg teritoriul Romaniei.

Grupul are, in prezent, peste 400 de angajati. Aria de distributie a produselor s-a extins treptat, odata cu expansiunea lanturilor de supermarketuri.

Zona traditionala de distributie, respectiv judetul Vaslui, si-a redus ponderea in total vanzari de la 80%, la maxim 20%, lucru ce a impus dezvoltarea parcului auto propriu si a personalului aferent precum si dotarea corespunzatoare cu instalatii de urmarire a parametrilor tehnologici.

Zona acoperita de distributie a integrat partea de est si sud-est a tarii, municipiile Bucuresti, Pitesti, Cluj, Tg Mures, Brasov. Canalele de distributie s-au diversificat si se axeaza in principal pe retelele de supermarketuri, distributie pe HORECA si prin distribuitori.

Structura produselor distribuite s-a modificat, de la 95% produse congelate, ajungandu-se la 40% produse congelate si 60% refrigerate.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 3196 ori