Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Discovery urca in top 3 pe piata italiana de televiziune

Discovery urca in top 3 pe piata italiana de televiziune


Discovery Communications a cumparat compania Switchover Media din Italia, care detine cinci televiziuni, in urma acestei achizitii, Discovery devenind cel de-al treilea cel mai important jucator de pe piata de televiziune italiana.

Prin aceasta tranzactie, a carei valoare nu a fost facuta publica, Discovery Communications a preluat de la Switchover Media controlul total asupra a patru televiziuni libere la retransmisie si un canal pay-TV (cu plata, n.r.), care emit in Italia, potrivit variety.com.

Pe piata audiovizualului din Italia, Discovery Communications mai opereaza televiziunile Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Travel & Living, Discovery Science si Discovery World, care emit pe platforma de satelit Sky Italia, detinuta de magnatul Rupert Murdoch. De asemenea, Discovery Communications detine in Italia doua televiziuni care emit digital terestru - Real Time si Dmax.

In urma achizitiei Switchover Media, Discovery Communications a devenit cel de-al treilea cel mai important jucator pe piata de televiziune din Italia, dupa radiodifuzorul public RAI si compania Mediaset, controlata de fostul premier italian Silvio Berlusconi.

Compania Switchover Media, care a fost infiintata in 2009, de Francesco Nespega, opereaza televiziunile pentru copii K2 si Frisbee, canalul centrat pe o audienta masculina GXT, un post dedicat programelor de fictiune politiste - Giallo - si televiziunea de documentare Focus.

Investitia Discovery pe piata italiana de televiziune se incadreaza in strategia de expansiune in Europa a Discovery Communications.

In luna decembrie, compania Discovery Communications, care este condusa de David Zaslav, a anuntat ca va prelua 20% din grupul Eurosport, detinut de compania media franceza TF1, pentru o suma de 170 de milioane de euro.

Tot atunci, Discovery Communications a anuntat incheierea unei intelegeri definitive pentru cumpararea de la ProSiebenSat.1, pentru o suma de aproximativ 1,7 miliarde de dolari, a operatiunilor SBS Nordic, care includ 12 televiziuni si 19 posturi de radio din Norvegia, Suedia, Danemarca si Finlanda.

Discovery Communications este una dintre cele mai importante companii din lume in domeniul programelor documentare, avand peste 1,8 miliarde de abonati in 217 tari si teritorii.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Mediafax
Articol citit de 1151 ori