Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Din retailer, mall. Cora si-a facut propriul centru comercial din Romania

Din retailer, mall. Cora si-a facut propriul centru comercial din Romania


Reteaua franceza de hipermarketuri Cora a deschis centrul comercial Cora Constanta, in urma unei investitii de 51 de milioane de euro. Noul centru comercial are o suprafata construita de 50.000 de metri patrati si include un si un hipermarket cu o arie de vanzare de aproximativ 8.600 mp.

Centrul comercial Cora Constanta, amplasat la intersectia strazilor Bratianu si Cumpenei, mai include o galerie comerciala de 8.500 mp cu 50 de magazine, 670 de locuri de parcare la subsol, 450 de locuri de parcare pe terasa si 12.000 mp spatii verzi din care aproximativ 8.000 mp au fost amenajati pe terasa.

Terasa centrului comercial a fost construita in asa fel incat sa poata gazdui evenimente. La intrarea principala in Cora Bratianu a fost montat un ecran LED de 150 mp pe care se pot difuza diverse proiectii atat ziua, cat si noaptea.

"Cora Bratianu respecta noua filozofie verde implementata anul trecut de centrele noastre comerciale (...) Din punct de vedere comercial si al ofertei propuse de cora Bratianu, atat hipermarketul, cat si galeria au fost adaptate necesitatilor clientilor din Constanta. Compania noastra continua asadar expansiunea, adaptandu-se mereu realitatilor pietei", a declarat Philippe Lejeune, director general al Cora Romania.

Compania Romania Hypermarche, operatorul lantului de hipermarketuri Cora, a initiat lucrarile de constructie a mallul din Constanta inca din 2010, insa procesul a fost intrerupt din cauza unor probleme juridice cu terenul. Initial, centrul Cora trebuia sa aiba o suprafata construita de 150.000 mp, de trei ori mai mare decat cea a mall-ul City Park din Constanta - dezvoltat de Neocity Group si decat a Maritimo Shopping Center - aflat in proprietatea Immofinanz tot in Constanta.

Cora Romania are in prezent 11 hipermarketuri, dintre care patru la Bucuresti, doua in Constanta si cate unul la Cluj Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin si Bacau. Retailerul a incheiat 2012 cu o cifra de afaceri de 1,6 miliarde lei (359 milioane euro), in crestere cu 6% comparativ cu 2011, pe fondul deschiderii a doua noi magazine.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2870 ori