McDonald's lanseaza o noua campanie pentru a atrage clientii in fast-food-uri in perioada 2 a.m - 5 a.m.
McDonald's a impanzit America cu restaurante, insa deschiderea unor noi reprezentante nu este singura maniera prin care un lant international de fast food poate "inflori". McDonald's urmareste sa exploateze mai mult perioada dintre 2 a.m si 5 a.m, scrie Businessinsider.
Mai putin de un procent din traficul total al lanturilor de fast food-uri vine in perioada mentionata, se arata intr-un raport NPD, citat de Burger Business.
Ce planuri are McDonalds?
McDonald's urmareste, prin introducerera unui nou meniu pentru micul dejun, sa extinda la 10 ore perioada in care acesta se serveste.
Compania testeaza deja varianta de Breakfast After Midnight, un meniu in care sa fie incluse cele mai apreciate produse McDonald's si care sunt consumate pe parcursul noptii.
McDonald's a introdus noua varianta de meniu in Ohio, o piata foarte mare pentru lantul de fast-food. Cina tarzie este promovata alaturi de nou meniu pentru mic dejun, prin campania "Nocturnivore".
Meniul McDonald pentru mic dejun include: egg McMuffins, sausage McMuffins, sausage hotcakes, burritos pentru micul dejun, fruncte si hash browns.