Compania de curierat intern Cargus International va investi in acest an patru milioane de euro, din care 3,2 milioane de euro in reinnoirea flotei, si a lansat un nou logo, urmand ca acesta sa fie folosit pe toate vehiculele si produsele Cargus pana la finele acestui an.
Directorul general al companiei, Gian Sharp, spune ca schimbarile efectuate de companie sunt necesare pentru o crestere sustinuta, peste cea a pietei de curierat intern.
"Suntem martorii unei cresteri impresionante a pietei de curierat, in special multumita evolutiei comertului electronic, si vrem sa ne asiguram ca profitam de acest moment", a declarat directorul comercial al Cargus, Nadia Homoc, intr-un comunicat.
Pe langa cele 3,2 milioane de euro investite in flota de vehicule a companiei, alte 500.000 de euro au fost utilizate pentru imbunatatirea infrastructurii IT si a aplicatiilor software de comunicare.
Recent, compania a anuntat ca finalizat procesul de preluare a afacerii si bazei de clienti ale TCE Logistica, parte a grupului RTC, controlat de omul de afaceri Octavian Radu.
"Acordul a permis Cargus sa preia serviciile de curierat pe care TCE Logistica le oferea unei baze de peste 1.600 de clienti. Odata incheiata perioada de tranzitie, TCE va continua sa opereze concentrandu-se pe afacerea sa de baza, livrarea de marfa paletizata", anunta Cargus la 9 mai.