Cu trei saptamani inainte de inceperea noului an scolar, Diverta estimeaza vanzari cu 20% mai mari decat in 2012, la gama de produse scolare. Asteptarile retailerului se intemeiaza pe vanzarile din ultimele saptamani, dar si pe oferta diversificata din acest an.
In topul vanzarilor se afla penarele si ghiozdanele cu o pondere de 35% din totalul vanzarilor de produse scolare (20% ghiozdane si rucsacuri, 15% penare), urmate de instrumentele de scris cu o pondere de 21% si de caietele 20%.
Diverta este unul dintre principalii jucatori pe piata produselor scolare si de papetarie din tara noastra, cu o oferta variata, adresata tuturor categoriilor de consumatori.
Reteaua de librarii Diverta estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de 13 milioane euro, fata de 12 milioane de euro in 2012, iar bugetul prevede si trecerea pe profit in acest an, potrivit datelor prezentate luni de Octavian Radu, fondatorul grupului de firme RTC, din care face parte Diverta.