Cum a reusit un antreprenor sa-si dubleze vanzarile folosindu-se de pungi personalizate?

Miercuri, 27 August 2014, ora 12:10
1591 citiri
Cum a reusit un antreprenor sa-si dubleze vanzarile folosindu-se de pungi personalizate?

Un antreprenor, asa ca multi altii ce misuna pe melagurile autohtone, vazandu-si mica afacere amenintata de criza globala, a gasit o solutie pe cat de simpla, pe atat de eficienta apeland la banalele pungi. Folosindu-se de pungi personalizate, in scurt timp a reusit sa-si transforme business-ul ce parea a fi destinat falimentului, intr-unul prosper cu ajutorul pungilor.

Poate ca nu este atat de importanta identitatea persoanei ce si-a pus in aplicare "revelatia" nascocita aproape peste noapte, din disperare, poate. Ce ar trebui subliniat este ca prin mijloace se poate spune banale, precum binecunoscutele pungi personalizate, acesta a reusit sa-si faca afacerea sa mearga struna.

De cine sau mai bine-zis de ce depinde succesul?

In zilele noastre, indiferent de tipul sau de marimea afacerii initiate, daca nu detinem un "bagaj" solid de "verzisori" sau de valuta europeana, avem toate sansele ca in scurt timp de la lansare, sa ne aflam in pragul colapsului total.

Daca inca ne mai intrebam de ce oare, este bine de stiut ca adevaratele motive ce ne-ar putea salva de la prabusirea financiara, pot fi anticipate. Si totusi, adeseori refuzam sa ne comportam in maniera preventiva, lasandu-ne mai degraba prada alegerilor aleatorii, ce nu reprezinta decat o cale sigura spre... mediocritate si insucces, sa nu spunem faliment.

Succesul unui business, si acesta nu mai este de mult un secret, depinde in proportie majoritara, de eficienta campaniilor de marketing. Dar mai intai este esential ca fiecare antreprenor sa stie la ce tip de strageie sa apeleze pentru a-si promova cel mai bine produsele, serviciile, brand-ul sau de ce nu, chiar propria imagine.

Secretul succesului mijlocit de mijloacele neconventionale, de pungi.

Clasicele mijloace de promovare cu care suntem deja obisnuiti, precum presa, radioul sau televiziunea, in ciuda eficientei garantate, au ajuns sa se vada depasite de alte metode si practici publicitare considerate neconventionale. Un astfel de exemplu este publicitatea pe pungi personalizate, simpla, directa, neinvaziva, ieftina si nu in ultimul rand, eficace cand vine vorba despre capacitatea de a atrage atentia publicului target-at, folosindu-va de pungi.

Am vazut in jurul nostru prin piete, parcari sau stadioane, tot felul de mijloace de-a dreptul inventive, in masura sa capteze interesul trecatorilor. Chiar se poate.

Dar pe langa panourile publicitare din aeroporturi, sali de sport sau terenuri de fotbal, pe langa insemnele stradale si marcajele prezente in statiile de metrou, de tramvai ori pe biciclete, pe langa banner-ele ce decoreaza marginile carosabilului sau parcarile supermarket-urilor, a venit si vremea unui alt fel de publicitate. Este vorba despre o metoda outdoor ce are ca instrument pungile personalizate.

Inspiratia care echivaleaza cu succesul

Toate aceste idei s-au dovedit a fi cu adevarat salvatoare pentru intreprinzatorul ce si-a vazut cu ochii tulburi de necaz, activitatea comerciala aproape ruinata. Si daca identitatea omului de afaceri ramane intr-un con de umbra, nu acelasi lucru se intampla cu strategia adoptata, ce se doreste sa devina o sursa de inspiratie si pentru altii asemeni lui si de ce nu, chiar si pentru cei mai indarjiti rivali ai sai.

Cum bugetul i-a fost serios afectat de criza globala si nu in ultimul rand chiar de concurenta acerba pe nisa lui de activitate (persoana in cauza gestioneaza un mic magazin alimentar cu produse din carne si derivate), micul intreprinzator a decis sa se foloseasca de o campanie cu pungi personalizate.

Dupa ce a concretizat o comanda de pungi personalizate cu datele unitatii comerciale pe care o detine si administreaza, incetul cu incetul, a inceput sa le ofere in mod gratuit clientilor pe care inca-i avea. In plus, folosindu-se de propriul mijloc de locomotie, le-a distribuit prin zona urbana in care este rezident, precum si-n zonele limitrofe.

Investitia totala a fost una derizorie comparativ cu rezultatele obtinute, cel putin surprinzatoare avand in vedere ca in doar cateva zile, spatiul comercial in discutie a dat semne de revigorare la propriu. Comerciantul a avut nevoie doar de suma necesara achitarii lotului de pungi personalizate cu logo-ul si cu datele firmei. Transportul a fost asigurat in mod gratuit de compania producatoare la care aveti acces prin intermediul website-ului www.totalgama.ro si la care puteti apela cu incredere si dumneavoastra.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Microsoft vrea să introducă reclame în Windows 11. Cum pot fi dezactivate
Microsoft vrea să introducă reclame în Windows 11. Cum pot fi dezactivate
Microsoft vrea să introducă reclame în meniul de Start al Windows 11, conform informațiilor oferit de utilizatorii beta din Statele Unite. Experimentul se aliniază practicii companiei de a...
Disney +, platforma de streaming, va implementa măsuri împotriva partajării de parole
Disney +, platforma de streaming, va implementa măsuri împotriva partajării de parole
CEO-ul Disney, Bob Iger, a anunțat că platforma de streaming Disney+ va implementa măsuri împotriva partajării de parole la nivel global începând din această vară. Această mișcare a...
#pungi personalizate totalgama, #pungi maieu totalgrama, #pungi banana , #Faliment