Lansarea Cocor in plina criza: finantare ieftina, economii de 5 mil euro la manopera si materiale

Sambata, 16 Octombrie 2010, ora 00:09
2453 citiri
Lansarea Cocor in plina criza: finantare ieftina, economii de 5 mil euro la manopera si materiale

“Deschiderea magazinului in plina criza a beneficiat de oportunitatea finantarii la costuri de doua ori mai mici si de costuri de manopera si materiale de constructii mai mici cu 5 milioane euro fata de estimarea initiala a investitiei, dupa ce a cazut cererea in domeniul constructiilor” a declarat Dan Barbulescu, presedintele Cocor, intr-un interviu acordat Bloombiz.ro

Cum apreciati interesul pentru noul Cocor din partea clientilor si al mass-media?

Interesul a fost mare datorita teasing-ului facut prin lansarea media-fatadei la 1 decembrie 2008 si datorita unei campanii publicitare de care nu a beneficiat niciun centru comercial pana in prezent.

In primele 2 zile s-au inregistrat 20 000 de cumparatori.

In ce categorie se incadreaza noul Cocor ca si concept de magazin?

Cocor se incadreaza la categoria fashion department store in care pe fiecare etaj avem un raion specializat.

De exemplu, avem  amenajari interioare la subsol, bijuterii si cosmetice la parter, moda feminina la 1,2,3, moda masculina la 4 si moda pentru copii la 5.

In premiera in Romania am lansat la etajul 2 galeria designerilor romani.

Cum vedeti piata de lux in acest moment si in perspectiva?

Nu trebuie confundata notiunea de fashion designer brand cu cea de luxury brand.

Unele branduri au atat linii haute couture cu preturi foarte ridicate precum si linii prêt-à-porter cu preturi medii.

In acest moment ne adresam pietei prêt-à-porter.

Ce clientela urmareste sa atraga noul Cocor?

Cumparatorul nostru are masina si cel putin o data pe saptamana trece prin fata celei mai mari media-fatade din Europa.

Are un buget familial de peste 2000 euro/luna.

Au fost investititi 25 milioane euro intr-o cladire cu 25 000 mp construiti si 10000 mp inchiriabili.

Estimam pana la sfarsitul anului o cifra de afaceri de 2,8 milioane euro.

Multi s-au intrebat daca e bine sa deschizi in plina criza un astfel de magazin. Cum a fost gandita strategia din spatele acestei decizii?

Multi nu au inteles ca in Cocor  nu sunt liniile haute couture ale designer brandurilor in magazine monobrand,  ci liniile prêt-à-porter in magazine multibrand.

Deschiderea magazinului in plina criza a beneficiat de oportunitatea finantarii la costuri de doua ori mai mici si de costuri de manopera si materiale de constructii mai mici cu 5 milioane euro fata de estimarea initiala a investitiei, dupa ce a cazut cererea in domeniul constructiilor.

Ce planuri are Cocor pentru aceasta iarna si  in perioada Sarbatorilor?

Pregatim o emisiune in coproductie cu TVR  prin care sa promovam valorile designului romanesc si industria textila de profil.

De asemenea vom sarbatori ziua nationala odata cu implinirea a 2 ani de la lansarea celei mai mari media-fatade din Europa.
La Cocor Spa, cel mai mare spa din Romania, vom lansa oferta de Revelion si in magazine vom avea noi surprize legate de cabina de proba virtuala.

 

ANPC, atac la site-urile de comert chinezesti, Temu si Shein
ANPC, atac la site-urile de comert chinezesti, Temu si Shein
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) deruleaza o actiune de verificare a site-urilor de cumparaturi si aplicatii chinezesti care functioneaza ca o piata online, Temu si...
Samsung a lansat noul model Galaxy C55. Ce specificații oferă
Samsung a lansat noul model Galaxy C55. Ce specificații oferă
Samsung a lansat, în China, noul model Galaxy C55, eveniment care a avut loc fără prea multe anunțuri spectaculoase. Telefonul este, în esență, identic cu modelul Galaxy M55, dar se distinge...
#cocor, #criza, #deschidere, #magazine , #Datorii