Consiliul de Administratie (CA) al companiei Tarom a aprobat, luni, planul de management elaborat de conducerea executiva, care vizeaza obtinerea de profit incepand cu anul 2015.
"Realizarea planului de management a pornit de la analiza valorilor si atuurilor companiei, care sunt numeroase si care permit Tarom sa devina o companie solida si sustenabila financiar", a declarat intr-un comunicat Christian Heinzmann, director general executiv al companiei.
El a afirmat ca brand-ul Tarom este "puternic, valoros", compania are angajati "extrem de capabili si de loiali fata de brand" si ca operatorul are o "cota de piata importanta", remarcand de asemenea ca Tarom detine active foarte valoroase si nu are datorii.
La randul sau, Dan Pascariu, presedintele CA, a afirmat ca Tarom va introduce rute noi, va creste gradul de confort la bord si va deveni mai flexibila in relatia cu clientii, prin servicii si facilitati noi.
Planul de management dezvoltat de conducerea executiva a pornit de la planul de administrare al companiei si vizeaza actiuni prin care Tarom spera sa imbunatateasca rezultatul contabil in medie cu 100 milioane de lei in fiecare an, tintind obtinerea de profit incepand cu anul 2015, se precizeaza in comunicat.
Tarom nu a mai obtinut profit din anul 2007, iar pierderile inregistrate in intervalul 2008-2011 totalizeaza 830 de milioane de lei.
Operatorul aerian a fost prima companie de stat pentru care a fost recrutat management profesionist, conform angajamentelor asumate de autoritati in relatia cu FMI.