Compania de curierat Porumbelul Curier a demarat o campanie de dezvoltare nationala, printr-un parteneriat strategic incheiat cu C Solution, dezvoltator de software pentru activitati online, pentru a face fata ritmului de crestere a vanzarilor online, in special in perioadele in care romanii cumpara foarte mult, cum ar fi in campaniile Black Friday sau inaintea sarbatorilor de iarna.
"Porumbelul Curier si-a propus sa ajunga, in urmatorii ani, unul dintre principalii jucatori din piata de profil din Romania, bazandu-se pe o atentie deosebita acordata clientului final si pe servicii de curierat exemplare", a declarat Iulian Popescu, director general Porumbelul Curier.
Porumbelul Curier va deschide, in urmatoarea perioada, centre cheie de sortare (HUB) in cele mai importante 80 puncte de lucru din tara, devenind astfel un operator cu acoperire nationala 100%, realizata exclusiv prin reteaua proprie. Prima etapa de dezvoltare a fost deja finalizata, odata cu deschiderea unor asemenea centre de sortare Porumbelul Curier in Oradea, Satu Mare, Targu Mures, Cluj, Baia Mare si Brasov, fiind in stadiul de implementare si in restul centrelor zonale importante ale tarii.
Dezvoltarea companiei a fost posibila in urma parteneriatului strategic incheiat cu cei de la C Solution, care ofera atat comerciantilor, cat si companiilor de curierat, accesul la platforma LivrariOnline.ro, adaptata in timp real la nevoile cosumatorilor din tara si care ofera cel mai bun control al livrarilor, cu minim de efort si eficienta maxima.
Porumbelul Curier, companie cu capital integral autohton infiintata in 2008, a avut o cifra de afaceri de peste 830.000 de lei in 2013. Compania anticipeaza o crestere a veniturilor cu minim 50% in acest an si preconizeaza o evolutie pozitiva de 40% in 2015 fata de 2014.