RTB House inaugureaza AI Marketing Lab - noua divizie adresata publisherilor si advertiserilor

Vineri, 18 Mai 2018, ora 12:33
2455 citiri
RTB House inaugureaza AI Marketing Lab - noua divizie adresata publisherilor si advertiserilor
Foto: CC0 Creative Commons

RTB House, compania globala care ofera tehnologie avansata de retargeting pentru brandurile de top din intreaga lume, pune bazele unei noi divizii de cercetare, AI Marketing Lab.

Aceasta va cerceta si va dezvolta solutii de marketing de ultima generatie atat pentru publisheri, cat si pentru advertiseri. Bugetul pentru primul an de activitate al AI Marketing Lab este de cinci milioane de dolari.

Dupa implementarea cu succes a algoritmilor de deep learning in toate procesele de optimizare ale campaniilor sale, RTB House continua provocarile la inovatie in industria de publicitate prin deschiderea AI Marketing Lab, o unitate interna care va desfasura activitati de cercetare si dezvoltare in marketing, separat de departamentul principal.

"Ne-am concentrat foarte mult pe imbunatatirea sistemului de retargetare personalizata. In 2017 am realizat unul dintre cele mai mari obiective - introducerea tehnologiei deep learning in 100% din elementele esentiale ale mecanismului nostru de evaluare.

Acesta a fost un progres imens nu numai pentru noi, ci si pentru industria de marketing digital in ansamblu. Acum ne uitam spre viitor si ne extindem cunostintele, tehnologia si resursele in noi domenii pentru a dezvolta o alta solutie ce poate avea impact in piata.

Unul dintre cele mai promitatoare domenii este reprezentat de imbunatatirea eficientei obtinerii de trafic pentru advertiseri", spune Robert Dyczkowski, CEO al RTB House, care va conduce etapa initiala a proiectului.

RTB House este listata printre primele 10 companii cu cea mai rapida crestere din domeniul tehnologiei din Europa, conform listei Financial Times 1000.

Este una dintre putinele companii din lume care au reusit sa dezvolte si sa implementeze propria tehnologie pentru achizitionarea de reclame pe modelul RTB, o solutie care permite cumparatorilor sa participe la licitatii in timp real in spatiul publicitar.

Compania opereaza in intreaga lume si desfasoara campanii pentru branduri globale in aproape 70 de piete din Europa, America de Nord, America Latina, Asia si Pacific, Orientul Mijlociu si Africa.

Despre RTB House

RTB House este una dintre putinele companii din lume care au dezvoltat si implementat tehnologii proprii pentru achizitia de reclame dupa modelul RTB (real-time bidding sau "licitare in timp real", in romana), o solutie care permite cumparatorilor sa participe in timp real la licitarea spatiului publicitar. RTB House ajuta companiile sa-si multiplice vanzarile pentru a-si atinge obiectivele pe termen scurt, mediu si lung.

Petro-dolarii au devenit istorie! Arabia Saudită dă o lovitură puternică dolarului american
Petro-dolarii au devenit istorie! Arabia Saudită dă o lovitură puternică dolarului american
Atacurile la adresa dolarului american și încercările de de-dolarizare a economiei mondiale s-au intensificat puternic în ultima perioadă. Totul a culminat cu decizia Arabiei Saudite de a...
Agenția de rating Fitch spune că riscurile pentru România s-au echilibrat. Deficitul bugetar trebuie însă redus în 2025
Agenția de rating Fitch spune că riscurile pentru România s-au echilibrat. Deficitul bugetar trebuie însă redus în 2025
Agenția de rating Fitch, care a evaluat România la BBB-, susține că riscurile la adresa evaluării României au scăzut. Unul dintre motive ar fi nivelul datoriei publice față de alte țări...
#RTB House, #AI Marketing Lab , #Companii Romania

Curs valutar

1 EUR = 4.9771 RON

-0.0001

1 USD = 4.6576 RON

0.0516
  1. Noul model Renault inspirat de un avion poate fi cumpărat și în România. Cu ce dotări vine și la ce preț
  2. Vila în paragină, a controversatului om de afaceri Mihail Vlasov, cumpărată de către un miliardar. Fostul proprietar vrea să plece din țară, deși este condamnat în mai multe dosare
  3. Start-Up Nation 2024, aspru criticat. Verdictul specialiștilor: „Un măr otrăvit”. Marile „hibe” ale programului de sprijin pentru noii afaceriști
  4. Programul prin care Guvernul vrea să ofere românilor 50.000 de euro, contestat de "Leii" Dragoș Anastasiu și Cristina Bâtlan: "E nevoie de un juriu"
  5. După alegerile europarlamentare, Comisia urmează să dea verdictul. Decizia care ar putea afecta profund relațiile cu China, așteptată săptămâna aceasta
  6. Procesele „dieselgate” din Marea Britanie au prăbușit acțiunile mai multor producători auto europeni. Ce mărci văzut cele mai mari scăderi
  7. Premierul Marcel Ciolacu pregătește 50.000 de euro pentru o categorie de români: „Urmărește crearea unei noi clase de asistați sociali". Critici dure din partea unui cunoscut antreprenor
  8. Românii au cumpărat substanțial mai multe mașini electrice în 2024. Ce mărci se vând cel mai bine în țară
  9. Producătorii auto, taxați după scandalul falsificării testelor de calitate. Pierderi masive pentru mai mulți producători de vehicule
  10. Ce planuri are o multinațională farmaceutică în România. Țara noastră este printre cele mai importante piețe pentru companie