Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Magazinul online Liloo.ro: In lunile martie - aprilie 2020 au crescut vanzarile cu 181% fata de aceeasi perioada a anului trecut

Magazinul online Liloo.ro: In lunile martie - aprilie 2020 au crescut vanzarile cu 181% fata de aceeasi perioada a anului trecut


In perioada martie - aprilie, magazinul online Liloo.ro a inregistrat o crestere de 181% a vanzarilor online comparativ cu lunile martie si aprilie ale anului 2019 iar valoarea medie a comenzii a fost de 158,42 lei.

Liloo este un producator roman de haine pentru bebelusi si copii, o afacere de familie cu o unitate de productie in Mizil, judetul Prahova in care lucreaza 11 persoane si un magazin online destinat comercializarii articolelor vestimentare unde 3 angajati Liloo isi impart responsabilitatile legate de marketing online si procesare comenzi.

Cresterea se datoreaza mai multor factori: conditiile de limitare a deplasarilor fapt care a impulsionat cresterea pietei de e-commerce - romanii au stat mai mult in case si au comandat de pe internet iar Liloo.ro a beneficiat de aceasta crestere, fiind o companie cu desfacere online.

Un alt motiv pentru aceasta crestere il reprezinta venirea primaverii, pentru ca este o perioada in care copiii isi schimba garderoba, iar parintii ii imbraca cu haine mai subtiri. In plus, in aceasta perioada, magazinul Liloo.ro a lansat produse noi, cu imprimeuri destinate copiilor.

Comportamentul de achizitie al cumparatorului de pe Liloo.ro

Articolele vestimentare pentru copii cele mai vandute de pe Liloo.ro in lunile de stare de urgenta au fost body-urile cu imprimeuri noi, dar si produsele de vara: fustite, pantaloni scurti, tricouri cu maneca scurta. Totodata, numarul de comenzi achitate online cu cardul a crescut cu 140% fata de perioada obisnuita, ca urmare a recomandarilor referitoare la combaterea raspandirii noului coronavirus.

In aceasta perioada, parintii cauta produsele de vara: body-urile cu maneca scurta, cu preturi cuprinse intre 15 - 22 lei, pantalonii scurti si trei sferturi, cu preturi cuprinse intre 10 - 22 lei si pijamelele, cu preturi cuprinse intre 20 - 36 lei.

"Pentru noi, ca mica afacere de familie, cel mai important este protejarea sanatatii tuturor angajatilor si asigurarea unui loc de munca sigur si stabil in perioada urmatoare, care este una a incertitudinii. In acelasi context, ne dorim sa asiguram, in continuare, pentru clientii nostri, aceeasi calitate a produselor pe care o cunosc, la preturi rezonabile. Speram ca, pana la finalul acestui an, sa avem o viziune mai buna asupra a ceea ce inseamna sa fii antreprenor in Romania in aceasta perioada si sa ne adaptam planurile pentru viitor, in consecinta", declara Alex Onciu, Fondator Liloo.ro.

Influentele pandemiei cauzate de noul coronavirus asupra businessului Liloo.ro

Liloo.ro a inregistrat in anul 2019 o cifra de afaceri de 1 milion de lei iar la inceputul anului, inainte de pandemie, estima o crestere a business-ului intre 20% - 25%, datorata lansarii noilor modele de hainute pentru copii. La acest moment, consecintele pandemiei asupra vanzarilor sunt neclare si Liloo nu face precizari pe acest subiect si nu are o estimare cu privire la cifra de afaceri pe care ar putea sa o inregistreze pe parcursul anului 2020.

Pe perioada starii de urgenta, Liloo a functionat la capacitate maxima, desi a fost dificil sa asigure un flux continuu cu materii prime (bumbac, capse) pentru ca furnizorii au scazut nivelul productiei si al livrarilor. Pentru a se adapta noilor conditii de functionare, Liloo a avut grija de sanatatea echipei si a investit in echipamente de protectie (masti, manusi) si materiale biocide pentru a se asigura ca toti angajatii si clientii Liloo sunt protejati.

In lunile martie si aprilie, numarul de comenzi a crescut cu 100% fata de primele luni ale anului 2020, ceea ce a insemnat un efort in plus pentru echipa de productie si pentru echipa de curieri.

Cu privire la masurile fiscale luate de autoritati pentru a sprijini mediul de afaceri, Alex Onciu, Fondator Liloo.ro, declara: "Masurile fiscale bine fundamentate pe realitatile din economie vor constitui un element de ajutor, in restabilirea economiei, dupa aceasta perioada dificila. Cred ca cel mai important este sa existe o colaborare intre autoritatile statului si mediul de afaceri din Romania, astfel incat sa limitam pierderile din aceasta perioada. Implicatiile acestei pandemii sunt complexe si este esential ca statul roman sa fie deschis pentru a intelege cu adevarat problemele tuturor romanilor pentru a trece cu bine peste aceasta criza sanitara si economica".

Planuri de dezvoltare pe termen scurt si lung

Pe termen scurt, Liloo vizeaza sa lanseze in continuare cateva noi produse de vara, cu materiale, culori si imprimeuri pe placul parintilor si al copiilor. In acest sens, sunt deja planificate comenzile de materii prime si productia lor.

Inca de la inceputul anului, Liloo si-a propus sa lanseze noi articole vestimentare din materiale organice, cu scopul de a diversifica gama de produse. Insa, acest plan este direct influentat de consecintele generate de noul coronavirus.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 410 ori