Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Guerrilla Marketing. Cum sa-ti folosesti emotiile si simturile pentru o promovare de succes

Guerrilla Marketing. Cum sa-ti folosesti emotiile si simturile pentru o promovare de succes
Spre deosebire de marketingul traditional, guerrilla marketing dispune de un atu care face diferenta si ademeneste atentia consumatorului cu o mare usurinta. Fara sa faca rabat de la imaginatie, o campanie de guerrilla pune mare pret pe emotie, pe dezvoltarea de experiente puternice din mentalul colectiv sau viata privata.

Urmarind sa starneasca mai intai sentimente si dupa aceea dorinta de achizitie, brandul capata astfel o atitudine umana, se apropie de consumator si ii impartaseste interesele, preocuparile si valorile.

Pe 26 septembrie, Oana Stinga (Marketing Consultant, Life&Executive Coach) & Daniela Kammrath (Chief Inspirational Designer) striga "Prezent" la cea de-a 5-a editie a Conferintei Internationale "Marketing in Direct", care va avea loc la Clubul Diplomatic Bucuresti, si dezvaluie ce lucruri minunate pot iesi din combinatia emotie+imaginatie.

Gherila MULTIsenzoriala sau cum sa-ti folosesti simturile pentru un marketing de impact

Gama bogata de canale media ce deschid larg poarta comunicarii pentru ca mesajul fiecarui brand sa ajunga cu o mai mare usurinta la audienta nu au facut decat sa duca rabdarea receptorului la saturatie. Ce-ti ramane de facut atunci cand ai de-a face cu un consumator care alege sa priveasca in partea opusa cand da nas in nas cu mesajul tau?

Intr-un alt workshop, veti invata cum puteti utiliza in cel mai bun mod posibil rolul vital pe care il joaca simturile in comunicarea cu succes a mesajelor si Marian Costache - Managing Partner Motion Vision Communication - va vorbi despre Gherila MULTIsenzoriala. Mereu cu un pas inaintea consumatorului, acest concept inovator patrunde in realitatea consumatorului si o transforma in memorie.

Presiunea costurilor si selectivitatea audientei cauzata de "bombardamentul mediatic" indreapta toata atentia spre Gherila MULTIsenzoriala, alternativa eficienta de comunicare memorabila.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1665 ori