Comenzile online neonorate si reducerile aplicate incorect de Black Friday, reclamate la Protectia Consumatorului

Luni, 25 Noiembrie 2013, ora 16:53
1631 citiri
Comenzile online neonorate si reducerile aplicate incorect de Black Friday, reclamate la Protectia Consumatorului

Zeci de reclamatii legate de Black Friday au fost facute, in intreaga tara, la Protectia Consumatorului, majoritatea acestora vizand neonorarea comenzii facute online, aplicarea incorecta a reducerilor si stocurile insuficiente de produse, au declarat reprezentantii ANPC.

Deocamdata, in Bucuresti, dintre cele 130 de reclamatii primite de vineri pana luni dimineata, doar 10 s-au referit la reducerile de Black Friday, care au inceput la 22 noiembrie, au precizat reprezentantii Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).

Cateva zeci de astfel de reclamatii s-au inregistrat si in tara, dar mai multe vor fi facute, probabil, in aceasta saptamana, potrivit surselor citate

Ca si in alti ani, multi oameni reclama faptul ca n-au mai putut sa achizitioneze produsele comandate online. "Nu inteleg ca mailul care vine imediat dupa ce au facut comanda, acel mail automat, e de confirmare a primirii mailului prin care s-a facut comanda, nu de procesare a comenzii. Pentru confirmarea comenzii, ei trebuie sa primeasca un mail cu numarul acesteia si informatii privind existenta produselor comandate in stoc si livrarea lor. In mailul care vine automat li se si spune ca vor fi contactati pentru confirmarea comenzii", au aratat reprezentantii ANPC.

Oamenii mai reclama ca, in unele cazuri, reducerea nu s-a facut corect, ei motivand ca pretul la care s-a aplicat aceasta era mai mai mare decat cel din zilele de dinainte de Black Friday.

O alta categorie de reclamatii se refera la stocurile insuficiente ale unor produse cu pret redus.

ANPC precizeaza ca magazinele trebuie sa aplice, cu acesta ocazie, reducerea celui mai mic pret din ultimele 30 de zile.

Totodata, in cazul in care un comerciant si-a facut reclama ca are stocuri suficiente sau ca si-a suplimentat stocurile pentru Black Friday, inspectorii ANPC verifica documentele privind stocurile, pentru a vedea daca au fost informati corect consumatorii.

Xiaomi trimite un avertisment către utilizatorii de smartphone-uri. Ce trebuie evitat
Xiaomi trimite un avertisment către utilizatorii de smartphone-uri. Ce trebuie evitat
Compania Xiaomi a emis recent un avertisment către utilizatorii săi privind riscurile asociate cu folosirea protecțiilor de ecran cu adeziv lichid UV. În ciuda popularității acestor...
De ce prețurile produselor de pe Shein și Temu sunt atât de mici. Riscurile grave la care se expun cumpărătorii
De ce prețurile produselor de pe Shein și Temu sunt atât de mici. Riscurile grave la care se expun cumpărătorii
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anunțat, pe 23 aprilie, că urmează să investigheze platformele de comerț online chinezești Temu și Shein, făcând și o...
#comenzile online Black Friday, #reduceri Black Friday, #Black Friday 2013 , #Companii Romania