Black Friday se bucura de cea mai mare notorietate in segmentul de varsta 18 - 24 de ani, peste 60% dintre tineri fiind cu ochii pe reduceri. In timp ce informatia este aproape in mod egal receptata de barbati si de femei, in ceea ce priveste decizia de cumparare barbatii sunt lideri, potrivit unui studiu publicat de Daedalus Millward Brown.
Aproximativ 17% dintre respondentii barbati au afirmat ca vor cumpara cu siguranta, in timp ce 10% dintre femei au luat deja aceasta decizie
De Black Friday, pe 22 noiembrie, barbatii sunt mai hotarati sa cumpere decat femeile Black Friday se bucura de cea mai mare notorietate in segmentul de varsta 18 - 24 de ani, peste 60% dintre tineri fiind cu ochii pe reduceri; in timp ce informatia este aproape in mod egal receptata de barbati si de femei, in ceea ce priveste decizia de cumparare barbatii sunt lideri.
Citeste mai multe despre 4,2 milioane romani vor sa cumpere cel putin un produs de Black Friday pe hit.ro.