Adecco se concentreaza pe dezvoltarea serviciilor de munca temporara

Marti, 29 Iulie 2014, ora 15:30
1609 citiri
Adecco se concentreaza pe dezvoltarea serviciilor de munca temporara

Adecco, lider mondial si national in furnizarea de servicii specializate de resurse umane, transforma tendintele pietei de HR si nevoile clientilor sai intr-o noua linie de business numita Field Marketing.

Initiativa Adecco de lansare a acestui serviciu este dezvoltata la nivel regional in tarile din EE si MENA (Eastern Europe si Middle East, North Africa ) si combina cele mai bune practici si cele mai noi tehnologii in implementarea serviciilor de mercantizare, forta de vanzare, audit si promotii.

Aparut ca o extensie naturala a serviciilor de HR in zona de recrutare si administrare personal temporar - utilizand si lucrand cu peste 70% resursa umana, divizia Adecco Field Marketing ofera o serie de avantaje reale si necesare care vor duce in scurt timp la educarea si cresterea pietei.

"Aceste avantaje constau in: putere financiara - Adecco este o companie de 21 bilioane de euro, detinand capacitatea si flexibilitatea de a investi alaturi de partenerii de business, excelenta in executie - instrumentele folosite de Adecco in partea de livrare a proiectelor sunt direct proportionale cu calitatea si rezultatele livrate per proiect (si aici ne referim la tehnologie noua, metode de instruire si recrutare specifice ) si operarea conform normelor legale in vigoare - Adecco activeaza 100% in conformitate cu legile locale de munca fapt ce elimina orice potentiale obligatii legale pentru clientii sai" - declara Florin Godean, Country Manager Adecco Romania.

Nu in ultimul rand, Adecco a dezvoltat propria si unica platformala nivel regional: Adecco Intr@de care permite gestionarea tuturor activitatilor, proceselor de field marketing si furnizarea de informatii relevante, in mod centralizat si in timp real, in conformitate cu indicatorii de performanta setati pe proiect si obiectivele clientului. Totodata platforma reprezinta un instrument de eficientizare a costurilor prin prisma faptului ca minimizeaza timpul in procesul de implementare a serviciilor si reduce cheltuielile fixe raportate la proiect.

Adecco Intr@de este conceputa la nivel regional, iar implementarea unui proiect se poate vedea in timp real pe nivele de interes geografice sau orice alti indicatori setati pe proiect.

Nu in ultimul rand, Adecco a dezvoltat propria si unica platformala nivel regional: Adecco Intr@de care permite gestionarea tuturor activitatilor, proceselor de field marketing si

Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Peste 80 din cei 186 de angajaţi ai combinatului de alumină Alum SA din Tulcea vor rămâne fără locuri de muncă, începând de luni, a anunţat, joi, 28 martie, subprefectul judeţului...
#Adecco Romania, #Adecco Field Marketing, #linie business Adecco , #Companii recrutare