Sony Romania estimeaza ca va ajunge la finalul acestui an la o cota de piata de aproximativ 5% in volum din sectorul laptop-urilor, fata de nivelul de 4,2 - 4,3% la sfarsitul anului trecut, a declarat, luni, directorul de marketing al companiei Mircea Stoicescu.
"In primele noua luni, vanzarile Sony Romania au mers bine, in linie cu estimarile de la inceptul anului. Estimez ca vom atinge obiectivul propus pentru sfarsitul acestui an, si anume atingerea unei cote de 5% din piata laptop-urilor, de la 4,2-4,3% in 2011", a spus Stoicescu.
Acesta a adaugat ca, din punct de vedere valoric, Sony are o cota de 8% din piata laptop-urilor, in conditiile in care cel mai ieftin produs Sony, de circa 2.100 lei, este mai scump decat media produselor vandute pe acest segment de piata, care costa circa 2.000 lei.
Sony a lansat luni in Romania noua gama de laptop-uri VAIO, care sunt dotate cu ecran tactil si noul sistem de operare Windows 8.
Sony a lansat in Romania noua linie Vaio: Cum vrea sa cucereasca piata