Cum si-a pus Panasonic televiziunile japoneze in cap

Luni, 08 Iulie 2013, ora 14:14
2064 citiri
Cum si-a pus Panasonic televiziunile japoneze in cap

Posturile de televiziune private japoneze au refuzat sa difuzeze o reclama a companiei Panasonic pentru un televizor care transmite imagini de pe internet, a anuntat, luni, acest grup japonez de produse electronice, victima a temerilor legate de scaderea audientelor, informeaza AFP.

Refuzul care a vizat reclama grupului Panasonic este unul singular, insa el ilustreaza, potrivit specialistilor din mass-media, dificultatile cu care se confrunta radiodifuzorii in fata concurentei reprezentate de internet.

Radiodifuzorii au argumentat spunand ca acea reclama ar putea intretine confuzia, in mintea telespectatorilor, in ceea ce priveste rolul unui televizor.

Potrivit articolului publicat de AFP, marile posturi TV nipone nu doresc sa contribuie la promovarea televizoarelor care permit telespectatorilor sa navigheze in mod liber pe internet, inclusiv pentru a viziona videoclipuri pe care pot sa le aleaga ei insisi, in detrimentul programelor difuzate de televiziuni, alcatuite cu menirea de a atrage un public larg si advertiseri.

Reclama, disponibila pe Youtube

Panasonic a reactionat cu rapiditate, publicand un scurt comunicat de presa: "IPTV - sau televiziunea via internet - propune o noua gama de servicii si noi ne aflam in negocieri pentru a fi editate noi reguli de difuzare".

In prezent, exista "un ghid de bune practici", potrivit caruia imaginile care prezinta un ecran de televiziune si care sunt difuzate la televiziune trebuie sa arate imagini de televiziune. Reclama propusa de Panasonic ar contraveni astfel acestei reguli sectoriale.

Reclama refuzata de posturile japoneze este insa vizibila pe site-ul YouTube, unde internautii au criticat cu asprime atitudinea radiodifuzorilor.

Posturile de televiziune, in cea mai mare parte private, raman foarte puternice in Japonia, insa au inceput sa se teama ca internetul ar putea sa le afecteze afacerile. Posturile de televiziune japoneze din domeniul public nu difuzeaza reclame.

Guvernul roman da cu o mana, dar ia cu doua, mai ales ca vrea sa creasca taxele din nou in 2025
Guvernul roman da cu o mana, dar ia cu doua, mai ales ca vrea sa creasca taxele din nou in 2025
Guvernul a aprobat o schema de ajutor de stat pentru activitati productive si pentru industria prelucratoare, o schema mult asteptata pentru mediul de afaceri, in valoare de 500 de milioane de...
Schimbări în topul orașelor unde trăiesc cei mai mulți miliardari. În prezent, există 3.279 de super-bogați la nivel global
Schimbări în topul orașelor unde trăiesc cei mai mulți miliardari. În prezent, există 3.279 de super-bogați la nivel global
Mumbai a devenit capitala asiatică cu cel mai mare număr de miliardari, depăşind Beijingul, potrivit unei liste a bogaţilor la nivel mondial, realizată de Hurun Research Institute, transmite...
#smart TV Panasonic, #reclama TV Panasonic, #TV internet Panasonic , #Companii IT