Magazinul online eMAG a inregistrat in 2011 afaceri mai mari cu 42%, la 145 milioane euro, estimand pentru acest an o cifra de afaceri de 180 de milioane euro, a anuntat miercuri compania.
"Anul 2011 a fost anul revenirii pe crestere a vanzarilor, iar jumatate din crestere a fost adusa proactiv de noi. Un alt lucru interesant in 2011 este schimbarea comportamentului de cumparare: nu te mai poti lauda la televizor cu cele mai mici preturi sau cele mai bune servicii, clientii au invatat sa compare, sa verifice si sa aleaga. Si aici noi stam bine, livram ceea ce promitem", a declarat directorul general eMAG, Iulian Stanciu.
eMAG are o cota de piata de 70% in piata online de electronice si IT, potrivit companiei.
Cele mai bine vandute produse au fost tabletele, smartphone-urile, laptopurile si Smart TV, pe aceste segmente estimandu-se o crestere accelerata si in 2012.
eMAG, lansat in 2001 ca un magazin online de calculatoare si birotica, are un portofoliu in care se regasesc produse electronice, IT electrocasnice si telecomunicatii.
eMAG integreaza si Marketplace, prima platforma online din Romania care grupeaza mai multi retaileri, include si categorii precum: jucarii, carti, muzica si asigurari, ofertate si livrate de alti retaileri sau parteneri.
eMAG face parte, alaturi de Network One Distribution si Flanco, din grupul de firme controlat de omul de afaceri Iulian Stanciu.