Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Doua divizii ale PayPoint au fuzionat pentru consolidarea portofoliului modalitatilor de plata

Doua divizii ale PayPoint au fuzionat pentru consolidarea portofoliului modalitatilor de plata


Diviziile de plati mobile si online ale grupului PayPoint au fuzionat, ca parte a planurilor companiei de consolidare a portofoliului modalitatilor de plata, prin care isi consolideaza pozitia de pe piata platilor online.

De asemenea, grupul a anuntat reimprospatarea identitatii de grup, menite sa reflecte noua pozitionare a companiei in contextul consolidarii portofoliului modalitatilor de plata.

Lansarea PayPoint Mobile and Online

Diviziile de plati online si plati mobile ale grupuliu, ce au functionat anterior sub denumirile PayPoint.net si PayByPhone, fuzioneaza iar noua companie se numeste PayPoint Mobile and Online.

"Consumatorii doresc ca experienta unei plati mobile sau online sa fie cat mai comoda, simpla si lipsita de complicatii. Ca atare, multe organizatii realizeaza subit ca au nevoie de solutii de plata sofisticate, care pot tine pasul cu schimbarile rapide inregistrate in tehnologie, in comportamentul consumatorilor si legislatie", a declarat Dan Salmons, Managing Director al PayPoint Mobile and Online.

"Aceasta combina vasta expertiza a PayPoint.net in domeniul platilor online cu intelegerea amanuntita a consumatorilor de catre PayByPhone, in calitate de furnizor al uneia dintre cele mai populare modalitati de plati mobile. PayPoint Mobile and Online furnizeaza solutii ce acopera intreaga experienta de cumparare, din momentul in care consumatorul initiaza tranzactia, pana la procesarea platii. Combinand expertiza noastra inegalabila in domeniul platilor mobile si online, suntem in masura sa gestionam plati pe intregul traseu aplicatie - banca, permitand diverselor companii sa raspunda cat mai eficient nevoilor legate de plati. Platforma noastra modulara ne permite sa dezvoltam rapid o paleta larga de solutii pentru diverse sectoare, de la energie pana la transport in comun, jocuri online sau servicii financiare. Credem ca suntem intr-o pozitie speciala: o companie de plati ce intelege consumatorii si, totodata, o companie de servicii mobile ce intelege platile", a mai spus acesta.

Cu birouri deschise in Londra, Bath, Welwyn Garden City, Paris, New York si Vancouver, noua companie are deja 7 milioane de consumatori inregistrati pentru serviciile sale mobile si proceseaza plati in valoare de aproximativ 5 miliarde de lire sterline anual.

"De la lansarea in Romania, PayPoint si-a consolidat pe plan local pozitia de principal operator de plati in numerar si incarcare electronica prin puncte de retail, pozitie care ne onoreaza. Intrarea pe segmentul platilor online si mobile reprezinta insa una din prioritatile noastre in viitorul apropiat, domenii in care ne vom face cu siguranta simtita prezenta. Dat fiind portofoliul diversificat al modalitatilor de plata disponibile la nivelul Grupului PayPoint, vom capitaliza si in Romania aceasta expertiza pentru a ne consolida pozitia de specialisti in plati'', a adaugat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint Romania.

Noul portofoliu de modalitati de plata

PayPoint Mobile and Online va juca un rol esential in eforturile Grupului PayPoint de a procesa plati prin cat mai multe canale. PayPoint deja permite efectuarea de plati in numerar prin reteaua sa de 36.000 de puncte de plata in retail din Marea Britanie, Irlanda si Romania.

Combinand reteaua de comercianti parteneri ce accepta plati in numerar cu noua divizie Mobile and Online, PayPoint va permite organizatiilor partenere sa ofere consumatorilor o modalitate comoda de a alege cand, unde si cum sa cumpere si sa plateasca, fie ca e vorba de mobil, online sau canale traditionale de retail.

Printre primele metode de utilizare ale noilor servicii integrate se numara cea pentru Contoarele Inteligente de energie sau gaz din Marea Britanie, permitand furnizorilor de energie sa le ofere pentru prima data consumatorilor posibilitatea de a alege o modalitate de plata comoda, fie ca este vorba de numerar, plati mobile sau online.

Un numar din ce in ce mai mare de consumatori solicita metode diversificate pentru efectuarea platilor, reiese dintr-un studiu efecuat pentru grupul PayPoint.

Cercetarea efectuata de Centre for Economics and Business Research (CEBR) a aratat ca platile non-card non-cash (ce includ platile de pe dispozitive mobile) vor creste de la 9.3% din totalul tranzactiilor in momentul de fata, la 19.6% pana in 2019 si comerciantii vor avea de castigat daca accepta metodele de plata preferate de consumatori, in loc sa restrictioneze aceste canale.

Studiul a aratat ca cea mai puternica preferinta pentru cumparaturile de pe dispozitive mobile o au tinerii, insa nu numai acestia. O treime din cei cu varsta cuprinsa intre 18 si 30 de ani au cumparat bunuri si servicii folosind un dispozitiv mobil dupa ce au vazut o oferta sau o reclama. Totodata, aproximativ o cincime din consumatorii cu varste de peste 55 de ani au declarat ca ar face cumparaturi cu ajutorul unui dispozitiv mobil.

"Companiile nu isi mai permit sa limiteze optiunile de plata disponibile consumatorilor. Studiul nostru a demonstrat faptul ca, indiferent de varsta sau experiente, oamenii vor sa faca plati rapid si simplu si vor cumpara din alta parte daca nu le sunt satisfacute asteptarile", a spus Scot Corfe, Managing Economist, CEBR.

Noua identitate

Conex fuziunii diviziilor de plati mobile si online, PayPoint a anuntat, de asemenea, reimprospatarea identitatii de grup, menite sa reflecte noua pozitionare a companiei in contextul consolidarii portofoliului modalitatilor de plata. Toate diviziile PayPoint plc vor adopta un nou logo, gandit sa functioneze optim pe toate canalele; acest logo va oferi o identitate moderna si dinamica grupului, avand la baza imaginea traditionala folosita pana acum in retail.

Comunicarea noii identitati catre consumatori se va realiza in timp, urmand sa fie introdusa pe piata in decursul acestui an printr-o noua aplicatie mobila de la PayByPhone. Momentan, nu exista niciun plan in viitorul apropiat pentru schimbarea materialelor promotionale din magazine.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1180 ori