Sephora mizeaza pe mediul online

Luni, 09 Aprilie 2012, ora 11:01
2219 citiri
Sephora mizeaza pe mediul online

Retailerul de cosmetice Sephora a relansat site-ul companiei intr-o versiune imbunatatita, din dorinta de a-si reface imaginea in mediul virtual, acest domeniu nefiind fructificat la valoarea sa reala pana acum.

Pe langa site-ul care are functii noi, au fost lansate si versiuni imbunatatite ale aplicatiilor mobile si iOS, dar si o integrare oficiala in cea mai in voga platforma sociala - Pinterest, clientii putand sa adauge pe profilele proprii imagini cu brandurile si produsele companiei, scrie TechCrunch.

De asemenea, compania promite sa integreze iPad-uri in peste 100 din magazinele sale in urmatorul an.

Julie Bornstein, vice presedinte pe segmentul digital la Sephora, a declarat ca e cea mai mare schimbare in abordarea companiei fata de mediul online de la lansarea sa in 1999.

Magazinele Sephora se gasesc in Romania inca din 2006.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Petrom va testa la Petrobrazi o instalație de captare și utilizare a carbonului. Care sunt mizele pentru reducerea emisiilor de carbon
Petrom va testa la Petrobrazi o instalație de captare și utilizare a carbonului. Care sunt mizele pentru reducerea emisiilor de carbon
OMV Petrom va testa la rafinăria Petrobrazi o nouă tehnologie de captare și utilizare a carbonului, începând cu luna iunie, arată un comunicat de presă al companiei. Testele sunt parte...
Parlamentul depășește scandalul de luni. Cine sunt noii membri ai Consiliului Concurenței
Parlamentul depășește scandalul de luni. Cine sunt noii membri ai Consiliului Concurenței
Ședința de luni din plenul reunit al Parlamentului României, care avea ca obiect numirea noilor membri ai Consiliului Concurenței, a fost una tensionată. Două partide au absentat de la vot,...
#relansare site Sephora, #Sephora internet, #Sephora strategie online , #Companii cosmetice