PepsiCo Inc urmareste ca in 10 ani, 30% din portofoliu sa fie reprezentat de produse sanatoase, intrucat compania isi extinde gama de produse de suc, lactate si cereale, potrivit Reuters.
"Chiar acum, produsele sanatoase reprezinta circa 22 % din portofoliu. In 10 ani, procentul s-ar putea ridica la 27 sau 30. Dar si cealalta categorie de produse este in crestere", a declarat Indra Nooyi, directorul executiv PepsiCo.
PepsiCo, cunoscuta pentru marcile sale emblematice de cola si snacks-uri Frito-Lay, s-a orientat catre produse sanatoase pentru a profita de piata cu crestere rapida a alimentelor sanatoase.
Luna trecuta, PepsiCo a finalizat achizitia companiei Wimm-Bill-Dann, devenind astfel cea mai importanta firma de baututuri si alimente din Rusia.
PepsiCo urmareste si crearea unui parteneriat cu o companie de lactate din Germania pentru a lansa un brand de iaurt in Statele Unite ale Americii.
PepsiCo are ca scop dublarea vanzarilor din produse sanatoare, la 30 miliarde dolari pana in 2020.