Cemacon si-a triplat cota de piata in vestul tarii si tinteste pozitia de lider

Vineri, 28 Martie 2014, ora 15:47
2507 citiri
Cemacon si-a triplat cota de piata in vestul tarii si tinteste pozitia de lider

Cemacon, al treilea producator de blocuri ceramice din Romania, a incheiat anul 2013 cu o cota de piata de 20% in Regiunea Vest (Timis, Arad, Caras Severin, Hunedoara), triplu fata de valoarea inregistrata in 2011. Cota de piata a companiei a avut o crestere importanta si la nivelul intregii tari, la 16% in 2013, fata de 6% in 2010.

Anul trecut Cemacon si-a majorat afacerile cu 38% comparativ cu anul 2012, cifra de afaceri depasind pragul de 48 de milioane de lei la nivel national. Volumele vandute au crescut cu 35%, iar profitabilitatea operationala a ajuns la 19% in conditiile diminuarii pierderilor cu 67%.

"Unul dintre principalii factori ai cresterii sustinute Cemacon din ultimii ani a fost consolidarea pozitiei pe piata din Transilvania. Anul acesta ne propunem sa devenim lideri de piata in Transilvania, iar pentru acest lucru vom continua sa investim in cercetare si in dezvoltarea portofoliului de produse Evoceramic, cel mai performant din piata, precum si in cresterea retelei de parteneri. De asemenea, vom aborda o strategie comerciala care sa ne diferentieze fata de concurenta", a declarat Liviu Stoleru, Director General si Presedinte al Consiliului de Administratie al Cemacon.

In 2013 Cemacon si-a consolidat reteaua de parteneri din regiune, ajungand la 14 distribuitori, iar pentru 2014 isi propune dublarea numarului de parteneri din zona. Regiunea Vest a atras, in 2013, 11% din volumul total de caramida de la nivel national.

Cresterea inregistrata de Cemacon in 2013 a avut la baza mai multe elemente cheie, cum ar fi strategia de extindere a ariei geografice acoperite si a retelei de distributie, o noua imagine a companiei si lansarea noului portofoliu de caramizi evoluate Evoceramic.

Noile blocuri ceramice ofera beneficii unice in piata si sunt proiectate astfel incat sa reprezinte un avantaj competitiv pentru distribuitori si sa permita economia de bani si de timp pentru constructori si utilizatori finali.

Evoceramic 44 Super TH este singurul bloc ceramic din Romania care nu necesita termoizolatie si scade semnificativ costul si timpul constructiei. Similar, produse precum Evoceramic 29 LM, Evoceramic 24 Aero sau Evoceramic 24 LM permit, multumita caracteristicilor evoluate, consumul redus de mortar si punerea in opera mai rapida, ceea ce se traduce printr-o economie importanta de bani.

Caramizile Evoceramic si-au gasit deja utilizarea in proiecte relevante pentru piata din Regiunea Vest. Printre cele mai importante constructii in cadrul carora s-au folosit produse Cemacon se numara Cartierul Armonia din Timisoara, respectiv proiectul ARED - Kaufland si Cartierul Romana Residence din Arad.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

The Boring Phone: dispozitivul destinat să combată dependența de smartphone-uri
The Boring Phone: dispozitivul destinat să combată dependența de smartphone-uri
HMD a anunțat lansarea unui nou model de telefon: The Boring Phone. Produsul va fi prezentat în cadrul unui eveniment la Milan Design Week, pe data de 18 aprilie. Telefonul face parte dintr-o...
Actualizarea care poate strica display-ul dispozitivele Galaxy. Răspunsul oferit de Samsung
Actualizarea care poate strica display-ul dispozitivele Galaxy. Răspunsul oferit de Samsung
În ultima perioadă, un număr ridicat de utilizatori Samsung a raportat apariția unor linii verzi pe ecranul telefoanelor lor, fenomen care pare să fi reapărut după o actualizare recentă de...
#cifra afaceri Cemacon, #Cemacon 2014, #producator blocuri ceramice Cemacon , #Cifra de afaceri