Cel mai mare grup de produse de lux din lume, LVMH, a raportat saptamana aceasta o crestere pozitiva in primul trimestru al lui 2012, in crestere fata de aceeasi perioada a anului trecut.
"Vanzarile nete pentru primul trimestru s-au dovedit a fi mai mari, asa ca anul nu incepe prost. Avem de ce sa fim increzatori cu privire la dezvoltarea afacerii noastre", a declarat Bernardd Arnault, proprietarul LVMH.
Mai multe companii LVMH, cum ar fi Louis Vuitton, Celine, Givenchy si Dom Perignon au anuntat la inceputul lui februarie rezultate record pe anul 2011, cu vanzari de peste 23 de miliarde de euro si un profit net de mai mult de 3 miliarde de euro.
"Cu toate acestea, trebuie sa fim atenti la potentiale turbulente care pot avea loc la nivel mondial cu consecinte care pot afecta moneda europeana. Noi vom continua pe drumul nostru", a mai adaugat Arnault.
Acesta spune ca obiectivul LVMH este aceea de a oferi in continuare produse de cea mai buna calitate, de a imbunatati imaginea marcilor si, bineinteles, de a fi profitabil pentru actionari.
Seful LVMH a salutat intrarea fondului Qatar Holding in capitalul LVMH, acesta detinand 1,03%, potrivit unui anunt facut la mijlocul lunii martie.
"Qatar a cumparat actiuni ca si alte fonduri de investitii. Sunt incantat de faptul ca grupul nostru atrage investitori dornici sa-si plaseze banii la noi", a mai precizat acesta.