Producatorul de materiale de constructii Duraziv anunta o crestere a cifrei de afaceri cu 34% in 2011, pana la 18 milioane de euro, dupa ce compania isi bugetase initial un avans al afacerilor de 25%, tinta revizuita pana la 30%, ca urmare a vanzarilor din primul semestru din 2011
Vanzarile de vopseluri au fost duble fata de cat se astepta compania initial. La sfarsitul anului, aceasta divizie a totalizat venituri de 2 milioane de euro, respectiv 11,5% din business.
Pe segmentul de adezivi cresterea valorica a fost de 35%, insa ca volum s-a inregistrat un avans de 40%. Adezivii reprezinta o treime din vanzarile totale ale companiei.
"Compania Duraziv a reusit ca in doi ani sa-si dubleze valoarea cifrei de afaceri. La sfarsitul anului 2009 compania raporta vanzari totale de 9 milioane de euro. In 2010, business-ul a crescut cu 50%, pana la 13,5 milioane de euro. In acest moment, valoarea totala a veniturilor este de 18 milioane de euro", se arata in comunicat.
Duraziv este activa pe trei segmente de baza, activitatea companiei fiind structurata pe trei divizii, respectiv profile metalice, adezivi si vopsele.