Casa de lux Hermes si-a majorat tinta de vanzari pentru acest an, dupa ce castigurile in primul semestru au depasit estimarile, datorita cererii ridicate de produse de lux de pe piata din Asia.
Hermes estimeaza ca va inregistra vanzari anuale in crestere cu 12% in 2012, comparativ cu anul anterior. Luna trecuta, oficialii companiei anuntau ca vanzarile vor creste cu 12% in 2012. Anul trecut, vanzarile Hermes au avansat cu 18,3%.
Vanzarile brandului de lux Hermes au crescut cu 21,9% in prima jumatate a acestui an, ajungand la 1,59 miliarde de euro, cea mai buna evolutie fiind inregistrata pe piata din China. Profitul operational al companiei Hermes a crescut cu 22% pe fondul cererii din aceasta tara, conform CP-Luxury.
Profitul Hermes a ajuns la 510,9 milioane de euro in prima jumatate a acestui an, comparativ cu 418,1 milioane de euro, valoarea inregistrata in aceeasi perioada a anului trecut.
Vanzarile Hermes in Asia, cu exceptia Japoniei, au avansat cu 25% in primul semestru din 2012, cele mai importante piete fiind China, Singapore si Hong Kong.
Venitul net al Hermes a crescut cu 15%, la 335,1 milioane de euro, depasind estimarile analistilor, care se asteptau ca acesta sa atinga 320,7 milioane de euro.
Hermes a raportat vanzari de 814,5 milioane de euro pentru cel de-al doilea trimestru al acestui an, depasind estimarile analistilor, de 799,3 milioane de euro.
In cel de-al doilea trimestru, 47% din vanzarile Hermes s-au inregistrat in Asia, 35% in Europa si 16% in America de Nord si America de Sud.