Totem Communication - 10 ani de inovatie in comunicarea dedicata industriei farmaceutice

Marti, 22 Octombrie 2013, ora 16:50
2156 citiri
Totem Communication - 10 ani de inovatie in comunicarea dedicata industriei farmaceutice

In luna octombrie 2013, compania Totem Communication implineste 10 ani de existenta pe piata romaneasca de marketing si comunicare.

Infiintata de catre doi medici, Raluca Teodoru si Bogdan Paunescu, si un psiholog, Catalin Andrei, compania a fost pozitionata la inceput ca agentie de marketing, comunicare si cercetare in domeniile: social, sanatate si farmaceutic. In timp, Totem Communication a evoluat catre o agentie care ofera solutii integrate de marketing si comunicare cu precadere pentru industria farmaceutica.

Evolutia companiei a fost una stabila si constanta. In anul 2003, Totem Communication a avut o cifra de afaceri de 30.000 euro. Incepand din 2011, cifra de afaceri a depasit nivelul de 2.000.000 euro anual, inregistrandu-se astfel o crestere de peste 70 ori in 10 ani. Intre timp si numarul angajatilor a crescut exponential, de la numai 5 la peste 70 de angajati permanenti. Portofoliul Totem Communication include in prezent peste 400 de proiecte de cercetare si comunicare in domeniile social, sanatate si farmaceutic.

"In acest moment suntem in topul companiilor de comunicare si marketing dedicate sectorului farma. Ne propunem ca in urmatorii 5 ani sa ne extindem regional la nivelul Europei Centrale si de Sud-Est si sa devenim una dintre primele companii care ofera solutii integrate de branding, comunicare, cercetare si promovare in domeniile sanatate si farmaceutic. Dat fiind mediul extrem de concurential in zonele de piata in care activeaza compania, obiectivele sunt ambitioase, dar pot fi atinse prin continuarea strategiei de dezvoltare, prin inovatie continua si prin adaptarea la nevoile actuale ale pietei aflate in continua schimbare", declara Catalin Andrei, General Manager al companiei Totem Communication.

Printre cele mai importante momente care au adus confirmarea Totem Communication se numara:

* 2005 - doua premii Ad'Or pentru: cel mai bun spot TV la categoria social (campanie anti-fumat), premiul special al juriului (spot TV campanie anti-fumat) si nominalizare a spotului pentru cel mai bun spot TV al festivalului

* 2005 - certificat de recunoastere din partea Ministerului Sanatatii pentru contributia agentiei la realizarea ''Studiului Sanatatea Reproducerii Romania''

* 2007- 2008 - adaugarea serviciilor de promovare prin inside sales si direct marketing

* 2009 - premiul Carol Davila pentru cea mai buna campanie de imagine in domeniul sanatatii (PR) pentru proiectul ''How to write about...? Tuberculoza, Diabet, HIV/SIDA, Schizofrenie''

* 2012 - recunoastere din partea Organizatiei Mondiale a Sanatatii (OMS) pentru contributia importanta la realizarea GATS (Global Adult Tobacco Survey) in Romania.

In cei 10 ani de la infiintare, Totem Communication a dovedit o preocupare constanta pentru inovatie. Totem Communication a fost prima companie de comunicare si marketing de pe piata romaneasca care si-a consolidat campaniile prin studii de piata (calitative si cantitative) realizate de propriul departament specializat, in urma carora au rezultat strategii bazate pe o reala intelegere a contextului socio-economic. Cativa ani mai tarziu, Totem Communication a fost tot prima companie romaneasca care a importat un nou tip de serviciu de marketing si promovare: inside sales. Incepand din anul 2012, Totem Communication vine cu un alt abord inovator: multichannel marketing, fapt ce presupune nu doar regandirea pachetului de servicii oferit clientilor, ci mai ales o noua viziune si orientare strategica.

"A comunica inseamna a intelege oamenii, nevoile si dorintele lor. Tipul de multichannel marketing pe care Totem l-a construit in Romania este unul in care cunoasterea si intelegerea persoanelor cu care interactionam genereaza o comunicare segmentata ce ar fi parut imposibila cu cativa ani in urma. Sunt absolut convinsa ca viitorul comunicarii sta in puterea de a adapta mesajele tale pentru segmente cat mai mici de clienti, in functie de nevoile si dorintele lor.", afirma Raluca Teodoru, Marketing and Communication Manager al companiei Totem Communication.

In portofoliul Totem Communication s-au regasit in ultimii ani companii private din domeniul farmaceutic, precum si organizatii nonguvernamentale, organizatii sau institutii guvernamentale din tara si din strainatate.

Citeste mai mult: Totem Communication - 10 ani de inovatie in comunicarea dedicata industriei farmaceutice

Sursa: Comunicatedepresa.ro

Google a lansat recent noi funcții pentru ecosistemul Android. Despre ce este vorba
Google a lansat recent noi funcții pentru ecosistemul Android. Despre ce este vorba
Google a lansat recent noi funcții pentru ecosistemul Android, proiectate să îmbogățească experiența utilizatorilor pe dispozitive mobile, tablete, smartwatch-uri și sisteme auto....
Vești bune pentru utilizatorii iOS! Apple vrea să introducă două opțiuni noi de culoare pentru seria iPhone 16
Vești bune pentru utilizatorii iOS! Apple vrea să introducă două opțiuni noi de culoare pentru seria iPhone 16
Apple se pregătește să aducă pe piață modelele iPhone 16 Pro și iPhone 16 Pro Max în două noi opțiuni de culoare: Desert Titanium și Titanium Grey, potrivit ultimelor informații...
#companie Totem, #rezultate financiare Totem, #Totem Communication angajati , #Angajati