Cand parasesc firma, angajatii au tendinta de a nu pleca cu mana goala. Avand acces nerestrictionat la bazele de clienti, la planurile si proiectele companiei, le pot transmite cu usurinta noului angajator sau chiar le pot folosi pentru dezvoltarea propriei afaceri.
Unul dintre mijloacele de care dispune un angajator pentru a-si proteja business-ul este clauza de confidentialitate. Aceasta trebuie sa fie formulata cu mare atentie pentru a fi cu adevarat eficienta.
"Clauza de confidentialitate face parte din categoria clauzelor optionale pe care angajatorul le poate include in contractul de munca al angajatului, dar nu este obligat sa faca acest lucru.
Ea este adesea confundata cu cea referitoare la neconcurenta, desi cele doua vizeaza situatii diferite ce se pot ivi in relatia angajat-angajator", a precizat Ioana Popa, consultant legislatia muncii si consilier in cariera, pentru Ziare.com.
Citeste mai multe despre Cum te asiguri ca angajatii nu iti fura afacerea pe Ziare.com.