Angajatii, element neglijabil in planurile de criza ale companiilor

Marti, 10 Martie 2009, ora 09:10
1418 citiri
Angajatii, element neglijabil in planurile de criza ale companiilor

Astfel, doar 15-20% dintre proiectele strategice se realizeaza, pentru ca extrem de putine companii au grija sa isi adapteze personalul la noile conditii, informeaza Business Standard.

In acest context, dezvoltarea abilitatilor profesionale ale angajatilor reprezinta un element important pentru schimbarile de strategie necesare.

Managerii acorda doar 5% din timp pentru dezvoltarea colaboratorilor, iar pentru motivare acestia aloca sub 4%, in timp ce activitatile de delegare a sarcinilor reprezinta mai putin de 5% din timpul petrecut la job.

Ce actualizări aduce Apple pentru noua tabletă iPad Air
Ce actualizări aduce Apple pentru noua tabletă iPad Air
Apple se pregătește să lanseze o nouă generație de iPad Air, care, pentru prima dată, va include două dimensiuni diferite, urmând exemplul liniei iPad Pro. Potrivit ultimelor rapoarte,...
Utilizatorii Samsung Galaxy au semnalat probleme cu aplicația YouTube. Care este cauza
Utilizatorii Samsung Galaxy au semnalat probleme cu aplicația YouTube. Care este cauza
YouTube a implementat recent un nou codec destinat îmbunătățirii eficienței compresiei video, dar această schimbare a generat probleme pentru utilizatorii de dispozitive mai vechi, inclusiv...
#companii, #criza, #firme, #proiecte, #someri, #subventii , #Angajati