Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Renault-Nissan renunta la preluarea uzinei Daewoo Craiova

Renault-Nissan renunta la preluarea uzinei Daewoo Craiova
Trimisul special Rompres, Ady Ivascu, transmite - Grupul Renault-Nissan se retrage din competitia pentru preluarea uzinei de automobile de la Craiova si se va concentra pe optimizarea capacitatilor de productie de la uzina Dacia.'Deocamdata intentionam sa optimizam capacitatile de productie de la uzina Dacia. Am decis sa ne retragem din competitia pentru preluarea uzinei de la Craiova, pentru care sunt interesati mai multi constructori auto. Am decis sa ne retragem scrisoarea de intentie indiferent daca ar fi din partea Renault sau Nissan', a declarat, vineri, presedintele grupului Renault - Nissan, Carlos Ghosn.

Ghosn a afirmat ca uzina de la Craiova nu va deveni Renault Nissan si ca probabil altcineva o va prelua. El a precizat ca au avut loc o multime de discutii foarte serioase pe aceasta tema, dar in cele din urma Renault - Nissan a decis sa dezvolte planurile existente in Romania si sa nu inceapa altele noi. Potrivit oficialului grupului Renault-Nissan, investitiile in capacitatile de productie de la Pitesti vor depinde foarte mult de evolutia pietei si a cererii pentru Logan si de produsele derivate din acest model.

'Pentru moment, cata vreme Logan se bucura de succes si de aprecierea publicului cred ca este foarte posibil sa fie investitii multe in fabrica de la Pitesti. Nu exista nici o indoiala ca, cu conditia sa continuam imbunatatirea calitatii, cresterea productivitatii si daca Dacia isi va continua eforturile pentru a-si mentine competitivitatea, raportandu-se nu atat la constructorii din vestul Europei cat la cei din Europa de Est si in special din unele state asiatice vom putea face fata provocarilor si pana acum suntem foarte optimisti despre perspectivele de crestere in Romania si in alte tari', a spus Ghosn.

Carlos Ghosn a aratat ca exista multe planuri cu privire la dezvoltarea gamei de modele derivate din platforma Logan, insa este prea devereme pentru a spune ca va fi luata in considerare constructia unor modele SUV, 4x4 sau crossover. 'Pana acum am luat decizia sa mergem pas cu pas si sa facem ca fiecare pas bine, sa maximizam prezenta pe piata si sa nu ne imprastiem resursele', a explicat presedintele Renault-Nissan. In opinia sa, nu este relevant daca designul modelelor Dacia este facut de romani, coreeni, francezi sau britanici.

'Important este sa corespunda cerintelor publicului. Daca este facut de romani e bine, daca e facut de coreeni e de asemenea bine. Suntem intr-o competitie in care nu putem sa ne selectam designerii dupa cetatenie ci dupa creativitate si viziune, asa ca nu vad niciun motiv pentru care designerii buni din Romania sa nu poata participa in viitor la proiectele Dacia. Sunt mandru de marca Dacia. Orice constructor auto este fericit cand are un produs de succes pe piata, care sustine cresterea, care este profitabil, care e in continua dezvoltare, cu oameni care sunt deja implicati in dezvoltarea marcii, care sunt foarte mandri de aceasta marca si care fac tot ce pot sa imbunatateasca calitatea produselor, sistemul de distributie, sa reduca costurile, care sunt in acelasi timp foarte flexibili. Cand ai o astfel de atitudine si astfel de rezultate este normal sa fii mandru de produsul in sine si de oamenii care fac acest produs', a mai spus presedintele Renault-Nissan.

'Acesta este motivul pentru care suntem foarte mandri de evolutia Dacia si voi face tot ce sta in puterea mea sa contribui la dezvoltarea marcii in continuare atat timp cat ne vom pastra aceasta atitudine de angajament, loialitate, motivatie si spirit de competitie, pentru ca aceste masini concureaza cu toate produsele similare din lume, cu masini care provin din Europa de Vest, din Europa de Est, din Asia si America de Nord si vrem sa fim siguri ca nu ne limitam viziunea, sa comparam masina noastra cu anumite masini din America sau din Europa. Aceasta este o competitie globala si sunt mandru sa constat ca masina noastra se descurca bine nu numai in estul sau in vestul Europei, dar in curand si in Rusia, India, ceea ce va conduce la o prezenta globala. Si dincolo de prezenta globala vom avea o masina cu o platforma globala, cu foarte multe modele derivate', a mai spus Carlos Ghosn.

Seful de la Renault-Nissan a adaugat ca in acest moment profitul la Dacia este mai mult unul potential, deoarece pana acum a fost platit pretul investitiilor facute si al transformarii uzinei, insa in 2007 - 2008, Dacia si Logan vor deveni un pilon real nu numai al cresterii Renault ci si al profitabilitatii.

Rompres



directNews.ro - Topul blogurilor
Recomandari 30 Septembrie 2006

1.N-am fost pe-acolo... dar au fost altii. La Edvin Marton
Concertul Edvin Marton. A fost atit de jalnic si sint atit de furioasa ca am dat banii degeaba!!!!!!!! Individul ala e un circar sinistru care a facut playback fara nici un fel de rusine. Le-a murit sunetul la un moment dat si Marton n-a fost nici macar atunci in stare sa scoata ceva din el.

2.Balbe in desfasurarea Sommet-ului Francofoniei
Receptionere pe post de translator, busculada la fotografierea demnitarilor, lipsa tichetelor de masa pentru toti invitatii straini, oficiali rataciti prin Casa Poporului sunt doar cateva din incidentele care au arat proasta organizare a Sommet-ului Francofoniei.

3.Club networking - prima intalnire
Scriu de la prima intalnire a clubului de networking initiat de Cristian Manafu. Nu ne-am hotarat inca pentru un nume al clubului si nu am apucat sa facem prea mult networking astazi deoarece nu ne-a organizat nimeni.

4.O campanie de 2 lei: Coca-Cola Soundwave
Tocmai savuram o Coca-cola cand de plictiseala observ eticheta. Poza unei masini tunate cu mesajul "O masina cu super tuning audio". Mai caut pe eticheta si bineinteles citesc mecanismul promotiei: promotie clasica SMS-web-call-center. Desi am lucrat un an la o firma care face astfel de promotii, trebuie sa recunosc ca nu am participat niciodata la asa ceva.

5.loganu"
S-a lansat si Loganu" MCV.Nu-mi place.E mult prea dreapta,si arata ca un maxi-taxi. Probabil daca nu prezentau modelul steppe , mcv-ul parea mai sexxy.Dar acum toata lume se gandeste "era mai misto stepu". Iata niste prezenatari.(video)

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 893 ori