Razboiul dintre branduri se da la... gramatica. Cine pierde si cine castiga

Luni, 09 Decembrie 2013, ora 10:40
1877 citiri
Razboiul dintre branduri se da la... gramatica. Cine pierde si cine castiga

Un studiu recent a aratat ca internautilor-consumatori le displac cel mai mult greselile gramaticale, in interactiunea lor online cu marile companii. Vestea e una foarte proasta pentru Pepsi, care are cu mult mai multe greseli pe LinkedIn decat Coca-Cola.

In aceeasi situatie, dezavantajat de gramatica, este si General Motors, comparativ cu Ford, relateaza Business Insider.

Intrebati ce ii enerveaza cel mai tare in social media legat de branduri, ce poate face ca opinia lor sa se schimbe vizavi de un brand sau altul, peste 1.000 de oameni chestionati, de toate varstele, au raspuns, in proportie de aproape jumatate (42,5%) ca greselile de gramatica. Pe locul doi, la o distanta foarte mare (24,9%), s-a aflat dorinta prea fatisa, agresiva de a vinde.

Citeste mai multe despre Razboiul dintre branduri se da la... gramatica. Cine pierde si cine castiga pe Ziare.com

#greseli branduri, #companii greseli gramaticale, #greseli Pepsi , #stiri Coca-Cola