Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Nestle si Coca-Cola nu mai au loc de logo pe etichete

Nestle si Coca-Cola nu mai au loc de logo pe etichete

UE le-a cerut producatorilor din industria alimentara sa introduca informatii nutritionale mai complexe pe etichetele produselor lor, ceea ce a dus la marirea dimensiunii acestora. Unele dintre cele mai mari branduri din lume, ca Nestle si Coca-Cola , spun ca etichetele sunt prea aglomerate cu informatii si acopera logo-ul si brandul firmei, ba mai mult, sunt mai mari chiar decat ambalajul produselor, scrie Daily Mail. Problema a aparut dupa ce Bruxelles-ul a spus ca informatiile nutritionale de pe etichete trebuie scrise cu litere mai mari, de cel putin 3 milimetri.


Aceasta masura vine in sprijinul consumatorilor ajutati sa vada clar numarul caloriilor, al grasimilor saturate si cantitatea de zahar continuta de fiecare produs. Expertii UE insista asupra utilitatii acestor masuri care ii vor ajuta pe consumatori sa aleaga produse mai sanatoase pentru a evita aparitia obezitatii si a altor boli cauzate de o alimentatie nesanatoasa.


Producatorii de alimente si bauturi sunt ingrijorati ca produsele comercializate in cantitati mici, care reprezinta de fapt o metoda de combatere a obezitatii, vor fi acoperite de etichete imense ce ii va impiedica pe cumparatori sa recunoasca produsul.


Propunerea UE este considerata "impracticabila si impovaratoare pentru producatori", spune Susanne Doring, membra a Confederatiei Industriei Alimentelor si Bauturilor a UE (CIAA).

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1642 ori