“Gaseste-ti job-ul care-ti place si nu trebuie sa mai muncesti deloc” este motto-ul care i-a mobilizat intotdeauna pe unii dintre angajatii de top ai GlaxoSmithKline, companie care si-a castigat renumele de "Cel mai bun angajator din Romania, in 2010". Doar cu astfel de oameni poti deveni numarul unu pe piata din Romania, si tot datorita lor compania ta poate capata vizibilitate pe plan continental.
Doi membri ai echipei de board a GlaxoSmithKline (GSK) Romania au fost promovati, incepand din aceasta vara, in echipele centrale ale companiei farmaceutice britanice. Unul dintre ei este chiar Roxana Precu, in varsta de 36 de ani, Retail Business Unit Director. Ea se va alatura echipei Arzerra, in calitate de Marketing Director in cadrul Centrului de Excelenta pentru Oncologie al GSK, cu sediul in Stockley Park (Londra).Vezi aici si "Cum e sa lucrezi pentru cel mai bun angajator din Romania? Partea I"
Ce te-a determinat sa accepti acest nou rol in echipa centrala a GSK?
Schimbarile de roluri la GSK fac parte dintr-un plan individual de dezvoltare si, ca in orice relatie, daca te tii de partea ta ca angajat, compania se tine de partea ei si investeste in dezvoltarea ta.
De profesie sunt om de finante, iar, inainte de a ma alatura industriei farmaceutice, am lucrat in FMCG, pentru Coca-Cola.
Am intrat in GlaxoSmithKline ca expat, in 2003, in Ucraina, pe pozitia de Director Financiar. In 2006 am avut un prim rol comercial, tot in GSK, la Londra, acolo unde am fost reprezentant de vanzari. Acest rol m-a ajutat foarte mult sa inteleg business-ul din prima linie, pentru ca mai apoi sa imi pot continua cariera pe partea comerciala – o filozofie proprie GSK si care a permis multor oameni sa se dezvolte in cariera lor nu doar in rolurile pe care au intrat in companie, ci chiar si in alte roluri din departamente diverse.
Apoi, am detinut cateva roluri in Marea Britanie si Romania precum Reprezentant Medical, Business Development and Key Accounts Director, si, cel mai recent, Retail Business Unit Director. Din pozitia de lider al echipei de Retail, am condus activitatile de marketing si vanzari pentru o serie de arii terapeutice - respirator, urologie, sistem nervos central, osteoporoza, dermatologie si oncologie, coordonand un numar de circa 100 de oameni.
Practic, desi sunt alaturi de GSK de 8 ani, sunt in GSK Romania de 4 ani.
Ca actiuni personale pana acum, as sumariza foarte simplu: mi-am facut treaba in toate rolurile pe care le-am detinut si am fost intotdeauna foarte clara cu sefii mei in legatura cu ce vreau sa fac ca pas urmator si cu ceea ce imi doresc in dezvoltarea mea. O astfel de atitudine, cred eu, te poate duce exact acolo unde iti doresti in viata ta profesionala.
Cum este sa lucrezi pentru "Cel mai bun angajator din Romania"?
Am inteles, in toti acesti ani in industria farmaceutica si in GSK ca, din rolul meu, am putut sa contribui mai mult decat la obtinerea unor rezultate pentru companie, dar si la binele unor pacienti, si am hotarat ca asta e o industrie si o companie in care ma simt bine si in care vreau sa fac mai mult, ceea ce pentru mine este esential in definirea esentei premiului „Cel mai bun angajator in Romania”, primit de GSK in Romania.