Coca-Cola, lider pe piata din SUA

Joi, 17 Martie 2011, ora 21:45
3189 citiri
Coca-Cola, lider pe piata din SUA

Coca-Cola detine primele doua pozitii pe piata bauturilor carbonatate din Statele Unite, in functie de vanzari, moment istoric in rivalitatea cu Pepsi, care a pierdut locul al doilea in favoarea Diet Coke, relateaza Mediafax.

Cele doua companii s-au batut in ultimul deceniu pentru cota de piata, in conditiile unui declin general al vanzarilor de cola.

In 2009, Pepsi-Cola a devansat usor Diet Coke, cand ambele branduri au avut o cota de sub 10% pe piata bauturilor carbonatate.

In acel an, Coca-Cola clasica a fost lider cu o cota de 17%, potrivit companiei de analiza a pietei Beverage Digest.

Analistii se asteapta ca datele care urmeaza sa fie publicate de Beverage Digest pentru 2010 sa confirme ca Diet Coke a devansat Pepsi-Cola.

Luna trecuta, Beverage Digest a relatat ca Pepsi-Cola a inregistrat o scadere a cotei de piata de 0,5%, dar cea a Diet Coke s-a redus cu numai 0,1%.

PepsiCo a facut o schimbare de strategie in 2010, cand a decis sa nu promoveze principala sa bautura in timpul SuperBowl si alte spoturi TV. In schimb, a lansat un proiect online caritabil, prin care au avut loc donatii de 20 de milioane de dolari. 

Unii analisti s-au intrebat daca proiectul va contribui la cresterea vanzarilor de cola ale PepsiCo.

Compania sustine ca proiectul a imbunatatit imaginea PepsiCo si va stimula veniturile, pe termen lung.

Coca-Cola si-a concentrat publicitatea pe brandurile importante si a promovat brandul principal Coca in timpul ultimelor cinci Super Bowl. De asemenea, Diet Coke a fost promovata la ultimele cinci ceremonii Oscar.

PepsiCo a anuntat ca va continua proiectul umanitar, numit Refresh Project, dar va recurge si la promovarea traditionala a brandurilor Pepsi-Cola si Diet Pepsi.

PepsiCo a revenit la Super Bowl in acest an pentru promovarea Pepsi Max, care concureaza cu Coke Zero. 

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Pierderile financiare uriașe pe care le suportă România pentru că nu face parte din Schengen terestru. „Trebuia să aderăm la 10 ani după intrarea în UE”
Pierderile financiare uriașe pe care le suportă România pentru că nu face parte din Schengen terestru. „Trebuia să aderăm la 10 ani după intrarea în UE”
După eliminarea controalelor vamale aeriene și maritime cu Spațiul Schengen pentru România, la 31 martie 2024, a revenit în discuție subiectul pierderilor enorme suferite de transportatori,...
Ce este RAM Plus, funcția disponibilă pentru utilizatorii Android
Ce este RAM Plus, funcția disponibilă pentru utilizatorii Android
Tehnologia de suplimentare a memoriei RAM, cunoscută sub numele de RAM Plus la telefoanele Samsung și RAM Boost pentru alte dispozitive cu sistem Android, este promovată ca o soluție...
#coca cola, #pepsi, #brandurile coa cola si pepsi, #brand, #vanzarile coca cola, #piata bauturilor carbonatate , #stiri Coca-Cola