Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Business Week: Coca-Cola este cel mai mare brand

Business Week: Coca-Cola este cel mai mare brand
BusinessWeek in colaborare cu Interbrand, companie de consultanta in domeniul brandului, realizeaza editia 2007 a top 100 al celor mai valoroase branduri globale.

Pe primul loc in topul BusinessWeek se situeaza gigantul bauturilor racoritoare, Coca-Cola, inca lider, desi renuntarea publicului la bauturile carbogazoase in Occident si decizia de a intra pe segmentul bauturilor si alimentelor mai sanatoase nu a avut inca un ecou semnificativ si a afectat cota de piata a companiei. Urmatoarele locuri pe podium sunt ocupate deMicrosoft si IBM.

Cum povestile de succes ale celor mai mari branduri din lume sunt uneori nascute din esecurile lor, renasterea brandurilor este un fenomen mai interesant de observat decat ascensiunea lor.

Astfel, ideile care au stat la baza relansarii unor branduri de succes cum ar fi Nokia, care a cunoscut o crestere de 12% a valorii brandului dupa problemele pe care le-a avut in 2004 cand producatorul finlandez s-a axat pepietele in curs de dezvoltare.

Povestile altor cinci reveniri vorbesc despre campania Nintendo de castigare de noi clienti, despre ce afacut Audi pentru a prinde din urma BMW, despre cum si-a convins Hewlett-Packard consumatorii ca este cool, despre strategia Burberry de a scapa de supraexpunere si masurile luate de Citibank pentru repozitionarea sa ca o banca locala dar cu resursele unui gigant global.

Bloombiz

Bloombiz.ro Newsletter

Aboneaza-te la newsletter-ul infoBloombiz ca sa primesti in fiecare dimineata, prin e-mail, ultimele informatii legate de companii, afaceri, economie, piata imobiliara, plasamente financiare, cariere si lifestyle.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.

Sursa: Business24
Articol citit de 1087 ori