Potrivit unui studiu de neuromarketing, americanii sunt diferiti la capitolul preferinte in materie de branduri. Forbes iti prezinta cele mai importante branduri preferate de catre femei si barbati si motivele pentru care acestia sunt atrasi de anumite marci.
Iata care este topul brandurilor preferate de femei:
Johnson&Johnson
Femeile intalnesc acest brand in momente importante din viata lor, mai intai in copilarie si apoi in momentul in care ele insele au copii.
Marca favorizeaza o relatie armonioasa intre mama si copil, de aceea, femeile pretuiesc acest brand pentru sentimentul de sensibilitate si protectie pe care il ofera.
Sony
Microsoft sau Hwlett-Packard sunt branduri puternice, insa Sony reuseste sa ofere femeilor un puternic sentiment de superioritate.
Kleenex
Acest brand este preferat atat de catre femei cat si de catre barbati pentru confortul pe care il ofera.
Femeile insa, spre deosebire de barbati, sunt atrase de aspectul exterior al cutiei in care se afla servetelele Kleenex. Barbatii insa sunt atrasi mai mult de partea practica a produslui.
National Geographic
Acest brand inspira sentimente de veneratie prin programele difuzate.
Femeile sunt atrase de locurile exotice, padurile tropicale sau chiar desertul Sahara, locuri care apar in documentarele oferite de National Geographic.
Programul TV le face pe acestea sa se simta mai aproape de acele locuri la care privesc in fata televizorului.
MasterCard
Nu este o noutate faptul ca multe femei se simt atrase de acest brand.
Potrivit studiului de neuromarketing, in domeniul aglomerat al brandurilor financiare, femeile privesc MasterCard ca pe ceva ce le poate oferi “aventura si emotie”.
Gigantul motor de cautare permite femeilor sa exploreze lumea in orice colt ar dori.
Curiozitatea sexului feminin nu este de neglijat, de aceea Google este privit ca si cutia Pandorei, pe care femeile o deschid ori de cate ori au ocazia.
Amazon.com
Retailer-ul online atrage sexul feminim prin varietatea marfurilor si modul de prezentare a acestora.
Diversitatea produselor ofera femeilor echilibru si bucuria de a cumpara online.
Toshiba
Laptopurile de inalta calitate si televizoarele HD au stabilit pozitia importanta a marcii, al carui moto este “Conduce inovatia”.
Acest brand ofera femeilor eleganta si valoare de explorare.
Sloganul companiei, “Imaginatia la locul de munca” inspira partea feminina.
Studiul realizat asupra femeilor arata ca relatia acestora cu brandul este una de explorare si veneratie.
Brandurile preferate de barbati:
Majoritatea barbatilor viseaza la o astfel de masina.
Prin sloganul ”Viseaza la ea, construieste-o, condu-o”, BMW si-a castigat aceasta distinctie de a deveni cel mai dorit brand al barbatilor.
National Geographic
Ca si femeile, barbatii adora acest brand, insa din motive cu totul si cu totul diferite.
Emisiunile care ii tin cu sufletul la gura, in care aventura este combinata cu pericolul, atinge o coarda sensibila a barbatilor, oferindu-le acel sentiment de superioritate
Panasonic
Barbatii sunt atrasi de acest brand fiindca el le poate crea lumea pe care si-o doresc: ecran plan, televizoare 3D high definition, special create pentru video gaming.
Hyundai
Brandul a capatat o pozitie mai buna decat concurentele sale pe piata automobilelor atat datorita pretului, cat si calitatii.
Accesibilitatea Hyundai ofera barbatilor posibilitatea de a explora si de a se simti importanti la volanul unei masini puternice.
Daca femeile ar aprecia Coca Cola pentru un sentiment de echilibru pe care il primesc, barbatii prefera brandul pentru ca, potrivit studiului, Coca Cola le-ar oferi un sentiment de superioritate.
Microsoft
Barbatii se simt imputerniciti sa modeleze suita de produse tech de la Microsoft, incepand cu Xbox Kinect pana la Power Point.
Puterea brandului si indeletnicirea barbatilor la a lucra cu produsele Microsoft, le confera un sentiment de superioritate.
Tide
Probabil va asteptati ca Tide sa se numere in topul brandurilor preferate de femei, insa in zilele de azi egalitatea dintre barbati si femei isi spune cuvantul, barbatii fiind nevoiti sa faca si treburi casnice.
Noile variante Tide le face barbatilor munca mai usoara.
Lexus
Brandul “hraneste” ego-ul masculin prin putere,eleganta si design.