Brandul presedintiei poloneze a UE, estimat la 18 mil euro

Miercuri, 21 Septembrie 2011, ora 11:39
1478 citiri
Brandul presedintiei poloneze a UE, estimat la 18 mil euro

Presedintia poloneza a UE ar aduce, potrivit estimarilor, venituri de pana la 18 milioane de euro, scrie presa de la Varsovia, potrivit NewsIn.

Cotidianul Dziennik Gazeta Prawna, citat de Radio Polonia, scrie ca cele sase luni in care Polonia detine presedintia blocului european va aduce venituri suplimentare pentru hoteluri, restaurante, sali de conferinte, companii aeriene si translatori.
Insa cele mai mari venituri suplimentare le vor avea companiile numite parteneri oficiali ai presedintiei.

Asa cum se practica de obicei in tarile aflate la conducerea Consiliului European, Ministerul polonez de Externe a ales sase marci pentru a fi parteneri oficiali ai presedintiei: Orange, Peugeot, Orlen, Scania, Coca-Cola si Microsoft.

Companiile au estimat ca implicarea lor comuna in pregatirea produselor pentru presedintie este de 10 milioane de zloti (peste 2 milioane de euro), o suma mica fata de cele aproximativ 430 de milioane de zloti (99 de milioane de euro) alocate in acest sens, conchide Radio Polonia.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#presedintie polona, #brand polonia, #presedintie polonia, #polonia, #venituri , #stiri Coca-Cola