Celebrii mascote Coca-Cola, ursii polari, vor participa activ la cel mai mare eveniment sportiv american, Super Bowl. Ursuletii vor reactiona in timp real la ce se intampla pe teren, marea companie americana reusind sa gaseasca o modalitate de a-si exprima originalitatea.
Una din mascote, suporter a echipei Patriots, poarta o esarfa albastru cu gri, in timp ce cea de-a doua, sustinatoare a echipei Giants, poarta o esarfa rosie. Companie promite ca animatiile vor topai de fericire, vor incuraja echipele si, isi vor ascunde privirea in caz ca e nevoie, scrie
Astfel, Coca Cola face referire la "accidentele vestimentare", cum ar fi momentul in care Janet Jackson a ramas aproape goala pe scena, inainte de meciul de fotbal.
Secretul ursuletilor este pastrat la agentia de publicitate cu care lucreaza Coca Cola, Wieden+Kennedy, de unde vor fi controlate reactiile mascotelor.
Competitia din afara terenului
La Super Bowl, competitia nu are loc doar pe terenul de fotbal, ci si in afara acestuia. In ultimii ani, datorita numarului mare de telespectatori, pretul pentru o reclama a crescut foarte mult. Astfel, anul trecut, cand celebra competitie a avut peste 100 milioane de telespectatori, pretul pentru 30 de secunde de reclama a fost de 3,5 milioane de dolari.
Astfel, intre agentiile de publicitate s-a nascut o adevarata competitie pentru cele mai inovatoare si bune reclame.
Coca Cola a lansat deja o campanie pentru a entuziasma publicul, prezentand cei doi protagonisti ursuleti in mai multe clipuri video. Ei promit ca, la finalul competitiei vor arata si cum se bucura mascota sustinatoare a echipei castigatoare.
"Secretul e sa fii peste tot unde sunt consumatori", considera directorul de marketing al Coca Cola in America de Nord.