Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Business woman: cum sa te imbraci la birou

Business woman: cum sa te imbraci la birou

Stilul in care te imbraci la birou spune multe despre tine, asa ca trebuie sa fii foarte atent atunci cand iti alegi tinutele. Prima impresie este importanta, insa si in continuare este esential sa faci diferenta intre hainele adecvate pentru birou si cele neadecvate, relateaza Forbes.

In acest articol poti gasi o lista de sfaturi vestimentare pentru job, alcatuite de specialistii in HR pentru publicatia Forbes.

Evita imbracamintea sumara


Cazul angajatei care a fost concediata de la Citibank la inceputul anului din cauza faptului ca era o prezenta mult prea sexy si distragea atentia colegilor de la munca, a adus din nou in discutie problema decolteului la birou.


Evita sa te imbraci cu bluze care scot in evidenta decolteul sau fuste foarte scurte, la birou.


Nici tinutele care te imbatranesc nu sunt o alegere buna.


Camasile elegante, fustele creion sau bluzele asortate cu un blazer sunt modalitatea perfecta pentru a-ti pastra feminitatea in cel mai adecvat mod.


Blugii rupti, nepotriviti pentru birou


Pastreaza blugii rupti in genunchi pentru iesirile in oras.


Chiar daca locul de munca iti permite sa te imbraci cat de casual vrei, asta nu inseamna ca trebuie neaparat sa faci asta in fiecare zi.


Modul in care te imbraci are impact asupra promovarilor, maririlor de salariu si are efect chiar si asupra superiorilor tai atunci cand iti realizeaza evaluarea anuala.


Aspectul de "fata muncitoare", demodat


Priveste-te in oglinda inainte de a pleca spre birou.


Evita sacourile cu umeri, jachetele lungi sau pantalonii largi, aceste haine demodate sunt deplasate pentru o tinuta de birou.


Tatuajele si piercing-urile, neadecvate pentru un profesionist


Majoritatea companiilor considera piercing-urile drept un indiciu pentru lipsa de profesionalism.


Daca ai astfel de bijuterii, ar fi o idee buna sa le indepartezi, atunci cand esti la birou.


Acelasi lucru este valabil si pentru tatuaje, pe care ai putea sa le acoperi cu un creion corector sau fond de ten.


Coafura "sauvage" si hainele sifonate, "asa nu"


Gandeste-te de doua ori inainte sa intri in birou cu parul neingrijit, cu haine sifonate sau o tinuta neasortata.


Colegii si sefii tai vor ramane cu ideea ca dezordinea ta se reflecta si in activitatile profesionale.


Prima impresie este extrem de importanta in cariera, iar aceasta va ramane ca o eticheta pe care o vei purta chiar si dupa ce nu vei mai fi angajat in aceasta companie.


Nu exagera cu haine si accesorii de firma


Incearca sa nu tii la vedere etichetele, atunci cand te imbraci pentru birou.


Expertii in HR te sfatuiesc sa nu expui la serviciu sumele de bani pe care le investesti in garderoba ta.


Imbraca-te adecvat pentru locul in care muncesti


Barbatii din biroul tau iti pot servi drept ghid in stilul in care trebuie sa te imbraci.


Daca ei poarta costum si cravata, ar trebui sa adopti si tu un stil office, daca nu, iti poti permite sa te imbraci si casual.


Daca te imbraci in acelasi stil cu majoritatea colegilor tai, ii vei demonstra angajatorului ca esti potrivita pentru locul tau de munca, sustin specialistii in resurse umane citati de Forbes.


Evita culorile stridente


Una din greselile de evitat este alegerea hainelor pentru birou in culori care ies in evidenta.


Jachetele neon, pantalonii rosii sau pur si simplu hainele cu foarte multe culori te vor evidentia intr-un mod negativ, intre colegi.


Acest lucru nu inseamna ca nu poti da putina culoare cu simt estetic tinutei office, pentru a iesi din monotonie.


Machiajul prea accentuat, potrivit doar pentru seara


Un machiaj exagerat este nepotrivit in multe situatii, iar pentru birou reprezinta o alegere total gresita.


Pastreaza machiajul dramatic si rujul rosu pentru iesirile in oras, si adopta un machiaj natural pentru zilele de munca.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 6954 ori
Citeste mai multe desprebirou business haine job office tinuta woman