Paradoxul CFR. Pierderi din activitate de 550 milioane lei si profit contabil de un miliard in 2012

Joi, 04 Aprilie 2013, ora 14:56
2294 citiri
Paradoxul CFR. Pierderi din activitate de 550 milioane lei si profit contabil de un miliard in 2012

CFR SA a incheiat anul 2012 cu o pierdere operationala de 550 milioane de lei si un profit contabil de un miliard de lei, a declarat, joi, directorul general al Companiei Nationale de Cai Ferate CFR SA, Dimitris Sophocleous.

"Compania are profit din punct de vedere contabil de un miliard de lei. Din punct de vedere operational, are un rezultat de minus 550 milioane lei. Este o mare discrepanta", a declarat Dimitris Sophocleous, in cadrul conferintei cu tema

"Activitatea de management a companiei in primul trimestru al acestui an".

Directorul companiei a subliniat ca a inceput sa lucreze la masuri pe termen scut si lung pentru a echilibra compania din punct de vedere operational.

CFR are de incasat mai multi bani decat suma pe care o datoreaza

Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA are de incasat 1,7 miliarde de lei si datorii totale de 1,6 miliarde lei, a declarat, joi, directorul general al companiei Dimitris Sophocleous.

Acesta a precizat ca arieratele catre bugetul de stat sunt de aproape 610 milioane de lei, iar catre furnizorii de energie de 410 milioane de lei.

"Energia electrica nu este folosita de noi. Noi cumparam energia, o furnizam in reteaua electrica la operatori si facturam energia la CFR Marfa, CFR Calatori si operatori privati. De la CFR Marfa si de la CFR Calatori, plati care vin pentru facturile noastre, pentru TUI ( Taxa de Utilizare a Infrastructurii n.r. ) sau facturile de energie sunt aproape la nivelul de 40% decat trebuia sa fie si, de aceea, exista si arieratele noastre catre stat si catre furnizorii de energie", a spus Dimitris Sophocleous.

De asemenea, acesta a declarat ca societatea acumuleaza in fiecare luna aproape 40-45 milioane lei datorii catre stat. Din iunie 2012 si pana la sfarsit de an s-a acumulat aproximativ 500 milioane lei.

România rămâne în urmă într-o industrie profitabilă. După pandemie, sectorul a ajuns un pilon al economiei globale
România rămâne în urmă într-o industrie profitabilă. După pandemie, sectorul a ajuns un pilon al economiei globale
În acest an, industria turismului a avut o contribuție record la producția mondială. Totuși, nu toate țările profită în aceeași măsură de creșterea veniturilor din turism, iar datele...
Cel mai subțire telefon din lume va ajunge și în România. Cine îl produce și la ce preț este oferit
Cel mai subțire telefon din lume va ajunge și în România. Cine îl produce și la ce preț este oferit
La IFA 2024, desfășurată la Berlin, Honor a captat atenția cu noul său telefon pliabil, Magic V3, care promite să redefinească standardele din industria telefoanelor pliabile. Cu o grosime...
#rezultate financiare CFR, #datorii cfr, #profit CFR, #pierderi, #creante cfr , #Rezultate financiare

Curs valutar

1 EUR = 4.9728 RON

0.0017

1 USD = 4.4760 RON

-0.0039
  1. Un nou producător auto intră pe piața din România cu un rival direct pentru Dacia Spring
  2. Prăbușire „violentă” a pieței auto din Germania. O marcă populară a înregistrat și cu 80% mai puține înmatriculări
  3. Cel mai scump ARO, vehicul istoric, scos la vânzare. Cât costă mașina de colecție
  4. Job-ul sezonului unde se câștiga 250 de lei pe zi. Participă lucrători veniți din toată țara
  5. Mutare bruscă făcută de Putin: Rusia, creștere de 601% la cumpărarea unui produs
  6. Când trebuie puse cauciucurile de iarnă pentru a evita amenzile. Pragul de temperatură ar putea fi atins chiar la începutul lunii octombrie
  7. Înmatriculările de mașini electrice în Norvegia, record fantastic în august. Ce modele preferă nordicii și diferențele drastice față de piața UE
  8. Euro și dolarul american, în depreciere față de leu. Creștere semnificativă a cotației gramului de aur
  9. Record de importuri de mașini diesel second-hand pe piața românească. Ce mărci preferă să aducă românii din Germania
  10. Un gigant auto a luat o decizie majoră în privința mașinilor electrice. Schimbare radicală de strategie