CES 2013: Panasonic lanseaza televizorul care ofera continut in functie de figura utilizatorului

Miercuri, 09 Ianuarie 2013, ora 13:01
3357 citiri
CES 2013: Panasonic lanseaza televizorul care ofera continut in functie de figura utilizatorului

Panasonic, unul dintre cei mai mari producatori de televizoare din lume, a anuntat o tehnologie inedita, in cadrul Consumer Electronic Show (CES) 2013, potrivit careia televizorul ofera continut personalizat, in functie de cine se uita la televizor, pe baza unei tehnologii de recunoastere faciala.

Tehnologia anuntata de Panasonic se numeste "My Home Screen" si permite utilizatorului personalizarea continutului dorit, fie ca este vorba de show-uri TV sau continut de pe Internet - totul intr-un singur ecran. Tot acest continut este pus intr-un singur loc, astfel incat privitorul nu trebuie sa caute ceea ce-l intereseaza in mod separat, potrivit blogului Bits, al publicatiei New York Times.

Fiecare membru al familiei isi poate personaliza ecranul televizorului, care va furniza imaginile dorite in functie de cine se uita la ecran.

Panasonic nu este singura companie care incearca asa ceva. Samsung introduce aparate similare, care incorporeaza si retelele sociale.

Televizoarele Panasonic vor avea, de asemenea, si un mod simplificat de a reda continutul primit de la telefoane mobile si tablete, care va putea fi trimis catre ecran cu o simpla miscare. Pe ecranul televizorului, imaginile vor putea fi editate cu un pix special si retrimise inapoi pe dispozitivele mobile.

Per total, Panasonic va introducep e piata 32 de modele noi de televizoare, 16 de tip plasma si 16 de tip LCD.

#Panasonic My Home Screen, #televizoare Panasonic CES 2013, #lansare Panasonic CES 2013 , #lansari CES